טיפול טבעי בטחורים

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית מוכחת לטיפול בטחורים. כאשר משתמשים בו מדי יום, לשמן קוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות המפחיתות דלקת, מקלות על כאבים ומזרזות את ריפוי הטחורים.

ג'ל אלוורה

שמן ויטמין E ושמן קוקוס הם תרופות טבעיות המסייעות להקל ולהפחתת טחורים חיצוניים קטנים יותר. ההשפעה האנטי דלקתית של שמן אתרי זה מכווצת את הוורידים הנפוחים ומפחיתה נפיחות וכאבים בטחורים. זה גם מספק תמיכה נחוצה לוורידים מוחלשים כדי למנוע הישנות מאוחרת יותר של טחורים.

אלוורה הוא צמח אנטי דלקתי טבעי המזרז את הריפוי ומלחלח כך שאפשר יהיה לספק לו טחורים. זה מקל על הצריבה, הגרד והנפיחות הנגרמים על ידי טחורים כאשר הם מוחלים ישירות לפי הטבעת.

מריחת קרח או אריזות קרות על טחורים יכולה לעזור להקל על כאב ודלקת. מריחת חבילת קרח על טחורה בישיבה שמתלקחת יכולה לעזור להקהות את הכאב ולהפחית נפיחות.

רחצה במלח אפסום יכולה להפחית את גודל הטחורים כך שהם דוהים. אמבט מלח אפסום חם למשך 1-2 שבועות יכול לסייע בהפחתת טחורים והעלמתם לחלוטין. טיפול בטחורים בשמן עץ התה יכול לכווץ אותם כך שהם דוהים.

אם אתה משתמש בתרופות טבעיות נגד טחורים, ייתכן שתרצה להשתמש בתחתוני תחתונים לא מולבנים או בג'לי ללא נפט, שלא יזהמו את בגדיך. לוז מכשפה הוא תרופה טבעית יעילה לטחורים מכיוון שיש לו תכונות עפיצות שיכולות לעזור בהפחתת טחורים.

נסה לחסן כדורי צמר גפן בחומץ תפוחים ולהשתמש בו לאזור הטחורים כטיפול טבעי

בטיפול קר משתמשים במוליך קר ומאושר, המאוחסן במקפיא ומורח על האזור הנפוח. השתמש בטיפול זה באמבט ירך חם לקבלת השפעות מקסימליות: אמבטיה חמה מרחיבה את הוורידים בפי הטבעת ובפי הטבעת בזמן שקווית קרח מכווצת אותם.

אמבטיות מלח אפסום חמות הטיפול המקומי הטוב ביותר נגד טחורים הוא אמבט מלח אפסום חם. אם יש לך טחורים קשים, נסה אמבטיה חמה למשך יום ושעה עם לפחות קילו מלח אפסום.

שתיית מים נוספת יכולה להפחית עצירות (מעיים מתוחים) ולמנוע טחורים

לחות מעולה להקלת טחורים, ויובש, לעומת זאת, יכול להחמיר אותם. לוז מכשפה (לוז מכשפה, וירג'יניה), אשר מוחל עם אמבטיה לשבת, יכול לכווץ טחורים מבלי לחוות שוב את הסימפטומים.

טחורים יכולים להיעלם מעצמם בעזרת תרופות ביתיות אלו למשך מספר שבועות

טחורים מסוימים נעלמים מעצמם, אך במקרים אחרים טחורים עלולים לגרום לכאב מתמשך, גירוד ודימום. אם הטחורים אינם משתפרים או הסימפטומים מחמירים, מומלץ להתייעץ עם רופא ולפנות לטיפול רפואי.

הם ורידים נפוחים באזור שבין פי הטבעת לחלחולת שמתפתחים בחלק הפנימי של פי הטבעת (טחורים פנימיים) או על עור פי הטבעת (טחורים חיצוניים)

תסמינים שכיחים של טחורים כוללים כאב, אי נוחות, גירוד, גירוי, דימום מפי הטבעת, נפיחות וגושים סביב פי הטבעת. במקרים מסוימים עלולים להיווצר בוורידים כתמים או קרישי דם (פקקת), מה שגורם לטחורים פנימיים לכואבים.

הם יכולים להקל על כאבים קלים

נפיחות ודלקת של טחורים בטיפול ביתי. טחורים פנימיים הם רכים וניתן לחוש בהם במהלך בדיקת פי הטבעת, בה הרופא שלך בוחן את החלק התחתון של המעי הגס והחלחולת שלך באמצעות אנוסקופ, פרוסקופיה או סיגמואידוסקופ. זה הופך את הצואה לרכה ומגדילה את מסתה, מה שעוזר לך להימנע ממתחים העלולים להחמיר את הסימפטומים של טחורים קיימים.

קרם טחורים או משחה יכולים להפחית את הצריבה באזור הטחורים. דאגו לנקות היטב את האזור לפני ואחרי קרם הטחורים. אל תחיה מחדש את הכאב או הגירוי שיכולים לעזור להפחית את גודל הטחורים.

החדשות הטובות הן שניתן לטפל

להפחית או לסלק טחורים ללא ניתוח יקר. ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות להקל על כאבים, נפיחות ודלקת של טחורים. מזונות עשירים בסיבים, פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולים לעזור לחולים הסובלים מסימפטומים של טחורים.

מרככי צואה יכולים להקל על עשיית הצרכים

כדי לא להחמיר את הטחורים הקיימים. משחות ללא מרשם המכילות לידוקאין ומרכיבים מרגיעים יכולות להקל על טחורים וכאבים. ניתן גם להשתמש במדרסים עם לוז מכשפה, חומר הרדמה, כדי להקל על התסמינים.
למידע מורחב על טיפול טבעי בטחורים וקרם אלו פרופוליס לטחורים מומלץ לבדוק כאן: artmedicalcenter.co.il

ישנן אפשרויות רבות לטיפול בטחורים בבית בצורה של תרופות ללא מרשם. רבים מטיפולים אלה כוללים הקלה בסימפטומים של טחורים עד שהם מתבהרים מעצמם. הומאופתים יכולים לבחור את התרופות הבאות לטיפול בטחורים.

חומץ תפוחים

הוא טיפול טבעי לטחורים, אך מציע תוצאות זמניות בלבד. יש אנשים שאומרים שזה יכול להביא להקלה מיידית בטחורים על ידי הפחתת גירוד וכאב. עם זאת, טחורים יכולים להידבק ולהחמיר אם הם נותרים ללא השגחה, ולכן עדיף להשתמש בחומץ תפוחים רק כדי להקל על אי הנוחות אם אתם מחפשים פיתרון לטווח ארוך לטחורים שלכם.

יש האומרים כי התכונות האנטיספטיות והאנטי דלקתיות של שמן עץ התה יכולות להפחית נפיחות וגירודים הנגרמים על ידי טחורים

התכונות האנטי-דלקתיות של אלוורה יכולות גם להקל על דלקת בטחורים. עדיין אין מחקר האם ניתן להשתמש בו בטחורים, אך הוכח כי יש לו יתרונות למחלות עור דלקתיות אחרות.

תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות (NSAID) כגון Aleve (נפרוקסן)

אדוויל (אדוויל) ואיבופרופן יעילות לשיכוך כאבים בטחורים קלים עד בינוניים. בעוד שתרופות אלו מספקות קו הגנה ראשון טוב נגד כאבי דלקת וטחורים, לא ניתן לומר זאת לגבי נרות אקטואליים רבים המשמשים לטיפול בטחורים. סקירה שפורסמה בשנת 2012 שפורסמה בכתב העת העולמי לגסטרואנטרולוגיה הגיעה למסקנה כי יעילותם של מוצרים אלה טרם הוכחה.