מחיר עמדת טעינה לרכב חשמלי

כשאתה חושב לקנות מכונית חשמלית, הדבר הראשון שאתה רוצה לדעת לפני שקונים תחנת טעינה לרכב חשמלי הוא כמה עולה להטעין את המכונית החשמלית שלך? אם אתה מוציא כסף על תחנת טעינה לרכב חשמלי או שאתה משתמש פוטנציאלי במכוניות חשמליות, הנה כמה מעשרת הדברים החשובים ביותר שעליך לדעת על עלות קניית תחנת טעינה לרכב חשמלי.

כאשר אתה טוען את הרכב החשמלי שלך בבית

חישוב העלות של טעינה בודדת פירושו הכפלת מספר הקוט"ש המשמש לטעינת הסוללה בעלות לקוט"ש. לדוגמא, אם חשמל עולה 0.11 דולר לקילוואט שעה ותגיע לטעינה מלאה, זה יעלה 2.64 דולר לטעון רכב חשמלי טהור בטווח של 70 מייל (בהנחה שסוללה 24 קילוואט מדולדל לחלוטין) עד 70 דולר לטווח של קילומטר, בתנאי עלות החשמל היא 1.00 דולר לשעה או 4.50 דולר לקילומטר (3.40 דולר לליטר) לאחר שהגיעו לטעינה מלאה. עלות טעינת הרכב החשמלי תלויה היכן אתה גר, מה אתה מחייב בבית והאם אתה מחובר לתחנת טעינה או לא. אתה יכול לקבל 25 עד 35 מייל לשעה מחובר למכונית החשמלית שלך, אך עלות טעינה של מכונית חשמלית נעה בין 1.00 דולר לשעה ל -4.50 דולר לקילומטר, תלוי בדגם ובכמות החשמל הזמינה. אם אתה נוהג בטסלה ורוצה לדעת יותר על מחיר תשלום בודד עבור טסלה דגם S או דגם X שלך, קרא את פירוט תחנות הטעינה והעלויות של טסלה. עקוב אחר הטיפים הבאים אם אתה משתמש בבית שבו אתה גובה תשלום בבית כדי לאמוד את העלות לקילומטר ולמלא עבור כל דגם.

כדי לחשב את עלות טעינת הרכב החשמלי שלך, עליך לדעת באיזו יעילות הרכב שלך צורך חשמל. לדעת את מחיר החשמל, תוכלו לדמיין טוב יותר אם יש לכם תחנת טעינה למכוניות חשמליות או לא. אחת הטפסים שמסוללת רכב חשמלי יכולה לקבל היא טעינה, וזה בדיוק מה שרכבים חשמליים עושים.
לעוד פרטים בנושא של עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר ומחיר עמדת טעינה לרכב חשמלי מומלץ להעיף מבט ב- evcar.co.il

כדי לטעון מצבר חשמלי לרכב, תזדקק למכשיר הטעינה המתאים, המכונה גם EVSE (ציוד שירות חשמלי לרכב). בתחנות טעינה משתמשים בשקעי 120 וולט או 240 וולט כדי להמיר את החשמל בתשלום עבור הסוללה. באופן כללי, ככל שהמתח גבוה יותר, הטעינה טובה יותר והעלויות נמוכות יותר.

אם אתה זקוק לשקע בלבד

תוכל להתקין אותו לפני רכישת תחנת הטעינה ולקבל אפשרות ללכת למוסך שלך ולהטעין אותו עם ההגעה. בחלק מתחנות הטעינה, אתה רק צריך לחבר תקע במקום בו נוח להטעין את המכונית החשמלית שלך. אם ברצונך תחנת טעינה בסיסית בעלות נמוכה יותר, יתכן ומכשיר זה מתאים לך.

אתה יכול לצפות להוציא בין 400 $ ל -1,200 $ על תחנת טעינה לרכב חשמלי מאושר. עמדות טעינה חשמליות עולות בין 550 ל -2000 דולר לטעינה מהירה ויכולות לעלות עד 3500 דולר לטעינה מהירה.

מחירי החשמל משתנים מדי יום ויכולים לעלות ביותר מ- 43 אחוזים בתקופות שיא הקיץ

אם אתה טוען את המכונית החשמלית שלך בתחנת טעינה ציבורית, גובה תשלום מקביל. תחנות טעינה מהירות יקרות לבנייה, ומחירי החשמל יכולים להשתנות. לדוגמה, עם דמי חבר חודשיים, אחת מרשתות תחנת הטעינה עדיין גובה 1.50 דולר לשעה עבור טעינה ברמה 2 ו -2.00 דולר עבור טעינה ברמה 3.

התקנת תחנות טעינה לרכבים חשמליים

היא יקרה, וכאמור לעיל, עלות רכיבי התחנה הציבורית יכולה לנוע בין 35,800 דולר למטען מהיר DC ל -2,500 דולר לתחנת טעינה לרכב חשמלי. עלויות ההתקנה של מטענים חשמליים תלויים בגודל המטען ובקיר ההרכבה שלו, כמו גם בתעלה הנדרשת למוסכים עצמאיים. מספר גורמים יכולים להשפיע על עלות תחנת טעינה, כולל גודל, מספר החשמלאים המבצעים את העבודה והאם יש לך את האישורים הנדרשים להתקנה וחיוב בעצמך. תלוי כמה זמן אתה צריך לחייב עבור כל נסיעה, יש לך אפשרויות רבות לחייב את התחנה בעצמך.

בבית, עלות הטעינה תלויה בסוג התחנה אליה אתה מחבר את הרכב החשמלי שלך, אך טעינת הסוללה בכביש יכולה להיות בחינם או יקרה באופן מפתיע, תלוי בסוג תחנת הטעינה הציבורית בה אתה משתמש .

מחיר מטען לרכב חשמלי

אשר התעשייה מכנה ציוד אספקת רכב חשמלי (EVSE), תלוי במותג שאתה קונה והאם זה רמה 1 או רמה 2. השוק מחולק לתשתית טעינה ושם הם מספר סוגים שונים של תחנות טעינה לשימוש פרטי וציבורי. הם מופרדים על ידי רמת טעינה, אך קיימים מגוון רחב של אפשרויות בשוק למטענים ציבוריים ופרטיים.