איך לבחור מלכודת חתולים

אם אתה תופס חתולי בר למלכודת – נייטרלית – חזרה (TNR), אתה עלול לגלות שיש חתולים שקשה במיוחד לתפוס כאשר אתה מנחה אותם. ניתן לתפוס חתולים בקושי מיוחד, אך הם יכולים להיתפס גם במגוון דרכים אחרות, כגון באמצעות מערכת לכידה וסירוס או מלכודת חתולים.

כי אם אתה מגדיר מלכודת לתפוס חתולים, אתה יכול לתפוס חיות כמו אופוסומים וציפורים, אבל אתה יכול גם לגרום נזק למלכודת עצמה.

חתולים נוטים פחות ליפול בפח אם הם לא נמצאים באזור פתוח לרווחה, וכשאתה תופס אחד, רוב החתולים נבהלים ומנסים לצאת מהמלכודות או לשכוח מהם.

אם אתה נותן להם אוכל מחוץ למלכודת

אין להם את המוטיבציה לאכול אותו. אם אתה מתמודד עם חתול ביישן או חשוד במיוחד, זה עשוי להיות מועיל להכיר אותו עם האכלה במלכודת לפני שאתה מגדיר אותו לתפוס. שים לב שאתה עלול להיתקל במלכודות – חתולים חשודים שיוצאים ו"משיגים "אוכל על ידי הגדרת המלכודות.

הנח את הפיתיון באמצע המלכודת

כדי לעודד את החתול לקיים אינטראקציה עם לוחית ההדק ולדחוף את המקל מסביב עד שהוא לומד לבעוט בקלות כדי להימנע מהפעלת המלכודות. אם אתה עדיין לא מצליח לתפוס חתול, או אם החתול שלך למד לגנוב פיתיון כדי להציב מלכודת, עליך להשתמש במלכודת שאינה מסתמכת על טריגרים או צלחות כדי לסגור את דלת המלכודת. ברגע שהחתולים נכנסים, אתה יכול לנסות גישה מטופלת, שבה אתה פשוט מניח את מלכודת הפיתיון בחדר ומחכה שהם ירוצו לקראתו.

הניחו את המלכודת על משטח ישר והגבילו את המרחב שעל החתול לתפוס

מכיוון שבמקרים נדירים כיסוי מלכודת אינו מרגיע את החתול. במקרה הנדיר לעיל, השתמש במפיצי מלכודות; חתולים נוטים פחות להיכנס למלכודות אם הם מתנדנדים, לכן הניחו אותם על משטחים שטוחים.

אולי גם תרצה לשים חתיכת אוכל קטנה מדלת המלכודת בחזרה לפיתיון

כדי לפתות את החתול למלכודות. אם אתה תופס חתול חמקמק, החלף את דלת הים בדלת רגילה ופעל בעקבות שביל האוכל שלך עם זנב של חתול שחקר את "הפיתיון" בחלק האחורי של מלכודת.

שים לב שהחתול חייב להיכנס רחוק מספיק למלכודות לפני שהוא מועד מעל לוח המתכת שגורם לדלת לקפוץ ולהפוך אותה לסגירה.

אם זה לא קורה

הקש על גב המלכודת כדי לעודד את החתול ללכת ולהטות אותו כך שהגב יהיה מעט כלפי מעלה. ברגע שחתול נלכד, שמור על המלכודות בטוח וחם בן לילה וכסה אותן בשמיכה. החתול הסגור מכוסה ואז בזהירות לאזור שקט ובטוח שמבוקר עליו טמפרטורה כדי למנוע ממנו להפחיד את החתולים שאינם סגורים. אם החתול נתפס, הסר את המלכודת מהאזור וכסה אותה במלכודת אחרת או הקפד מלכודת ליד הדלת האחורית אם למלכודת שלך יש.

במהלך תקופה זו, האכילו את החתול ואת האחרים וודאו כי החתולים נופלים בפח כל יום לפני שאתם נופלים שוב בפח.

אם אתה תופס שני גורים במלכודת אחת

הביא מלכודת נוספת למרפאה והשתמש במבודד כדי להעביר אחד למלכודת אחרת. כשאתה תופס חתלתולים, הקפד להשתמש במלכודת שיוצרה במיוחד עבור חתלתולים (ראה גלריית מלכודות שלנו). אם תפסת שני גורים במלכודת אחת ואחת בשנייה, אתה יכול להביא מלכודות נוספות ולקחת אותם למרפאה שתפריד את החתולים לניתוח. כל מלכודת תשתנה מעט בהתאם לסוג המלכודת בה אתה משתמש. למידע נוסף על אופן בניית מלכודת או קניית מלכודות שהוכנו מראש, עיין בחתולי שכנות לקבלת טיפים וטריקים כיצד לתפוס חתולי בר.

אם אתה צריך להחזיק חתול בר יותר מיום או יומיים או אם אין לך כלוב גדול, הצב שתי מלכודות באותו חדר, הדלת האחורית תסתיים בסוף.

עודד את החתול ללכת פנימה בניסיון הראשון להפעיל את המנגנון ולהשאיר שביל קצר עם קצת אוכל ישירות בחוץ

השאירו את הכניסה למלכודת פתוחה, המובילה חזרה למלכודת שלכם, כדי לעודד את החתולים "להיכנס". עודד את החתול שלך לצאת החוצה יותר או פשוט להשאיר מרחקים קצרים ושאריות קטנות של אוכל בחוץ, אך לא יותר מדי.

זה מגביר את ההצלחה שלך אם אתה באמת תופס כי החתול שלך משתמש במזון שנלכד. השתמש בזה מכיוון שחתולים קשים לנשיאה אוהבים לחזור למלכודת שלך ברגע שהם נכנסים אליה כדי לברר איך להשיג אוכל.