איך לבנות קליניקה משגשגת

לאחר שהגעתם לשלב מבוסס דיו בפרקטיקה שלכם הגיע הזמן לפתוח קליניקה פרטית. מטפלים רבים עוברים דרך המסלול הזה ולומדים דרך הרגליים את רזי ההצלחה, אבל לא חייבים ללמוד מהכישלונות הפרטיים שבשטח ותמיד עדיף ללמוד קודם מניסיונם של אחרים. השכרת ססיות לרופאים, השכרת קליניקות והשכרה של חדרי טיפול הוא הצעד הראשון בביסוס המקצועי העצמאי שלהם. נכון שבמקרים רבים המוניטין מהווה את כלי השיווק החזק ביותר והקליניקה מניעה את עצמה, אבל זה לא מספיק.

גם כאשר המוניטין מאד מאד חיובי, מעמדו של הלקוח נמצא בעלייה מתמדת וככה זה יישאר. כמו כן, התחרות תמיד נושפת בעורף ואין אדם שאין לו תחליף, כך שגם עם המוניטין הטוב ביותר, השיווק שבעיקרו מבוסס על מערכת היחסים עם הלקוח, הוא זה שיכריע את ההצלחה בטווח הארוך.

השכרת ססיות לרופאים וקליניקות למטפלים 

המרכז רפואי בתל אביב מעמיד מגוון של פתרונות לאנשי מקצוע החל מהשכרת חללים דרך תשתית למערכת יחסים עם קולגות שמשכירים חללים גם הם במתחם, מה שמאפשר לקיים מערכות יחסים מקצועיות לרבות השכרת ססיות.

לצד היחסים המקצועיים שניתן לרקום במתחם שהוא מותאם ויעודי לעולמות הרפואה והטיפול, התשתית הקיימת כאשר שוכרים קליניקה במרחב שמותאם לכך מקצרת הרבה מאד תהליכים. הבסיס קיים ברמת התכנון, ההתאמות והיבטים נוספים כך שכל מה שנותר בדרך כלל הוא רק להשקיע בעיצוב.

עיצוב הקליניקה- צעד מנצח

הקליניקה היא הבית של המטופלים, בין אם מדובר על רפואת שיניים או עיסוי ובין אם מדובר על רפואה מקצועית ואפילו כירורגית. אנחנו כבר לא בעידן שבו מראה של בית חולים זה נוף מקובל או כזה שמתקבל על הדעת והיום מה שמוביל את המערכה זה חווית המטופל. אכן לחוויה של המטופל במרחב יש גם השפעה אקוטית על תהליכי ההחלמה.

ככל שעיצוב הקליניקה יהיה משמעותי ונעים תתחזק מידת המחויבות של המטופל, הן כלפי הרופא המטפל והן ביחס לטיפול עצמו מה שיאפשר לפרוצדורה להיות יעילה לכל הצדדים. במערכת יחסים של אמון ונועם שנרקמת בין הרופא למטופל תתקיים המשכיות.