איך להחליף צנרת ביוב

אם יש לך בעיית תברואה הקשורה להחלפה או לתיקון צנרת ביוב, יתכן ויש לך שאלות רבות, כמו אלה שנדונו כאן. כדי לברר אם עליכם לתקן או להחליף את צינורות הביוב שלכם, עליכם להתייעץ עם אינסטלטור. אם לא, עברו על הפרטים מדוע צינורות הביוב שלכם נכשלים וכיצד כדאי להחליף אותם לפני שחופרים תעלה ומניחים אותם בבית או ברחוב.

לאחר בדיקת החומר של צינורות הביוב הקיימים שלכם

אינסטלטור יכול לעזור לכם לבחור את הצינורות החלופיים הטובים ביותר לבית ולתקציב. הוא יכול לקבוע איזה סוג צינור מתאים ביותר לכל קו ביוב בהתבסס על מספר גורמים, כולל חומר צינור נוכחי ואינדיקטורים מקומיים.

אלטרנטיבה להחלפה מוחלטת של צינורות ביוב

היא שיטה חדשה יחסית, מה שנקרא ציפוי צנרת ביוב, בה מתקנים צינורות ביוב סדוקים או שבורים בשיטה ללא תעלה של קרע צינורות. זה מאפשר לך להחליף את קו הביוב שלך תוך יום-יומיים, ובסופו של דבר תהיה לך צינור שמפסיק לדלוף. ניתן לבצע תיקון פולשני ללא תעלה אם צינור ביוב מתפרץ באמצעות טכנולוגיית תוחם צינורות. במקרה זה, הביוב הדולף יוקל בשיטה יקרה ופולשנית יותר, כמו שיטת הצינור המתפרץ. אם אתה חושב שקו הביוב שלך זקוק לתיקון או החלפה, התקשר לנקז שלך והתקשר לאינסטלטור תוך 24 שעות מרגע הגעת קו הביוב. אינסטלטורים מיומנים יכולים לבצע הליכי רירית ביוב ללא תעלה בכדי להביא את הצינור למצב חדש – דומה. אם אתה צריך לתקן צנרת ביוב, אתה יכול להסתמך על מערכת התברואה שלך כדי לאבחן את בעיית צנרת הביוב במהירות, כך שניתן יהיה לעצור את הנזילה, ואם תידרש החלפה מוחלטת של כל הצינורות במערכת הביוב שלך תוך מספר ימים או שבועות, התקשרו לתיקון פולשני על ידי חברת אינסטלציה מקצועית.

ניתן להחליף ביוב פרטי על ידי אינסטלטור, קונסטרוקטור ביוב או קבלן כללי. אל תשכח את מגוון ההצעות, שכן המחירים והמתקנים עשויים להשתנות.

לחומר הצינור עלויות גבוהות יותר לכל רגל, מה שיעלה את עלות החלפת צינורות הביוב. ההחלפה המלאה של צינורות הביוב, המתבצעת במקום בו מונח הצינור, תהיה יקרה משמעותית מתיקון ללא תעלה.

שאל את השרברב שלך אם אתה בבית

מה שעלול להגביל או לחסל חלק מההוצאות הללו. תיקון צינור ביוב שבור עם טלאי של ציוד הוא הרבה יותר זול מהחלפת חלק גדול מצינור הביוב. זה אולי כל מה שאתה צריך לצורך תיקון, אבל אפשר לתקן את חיפוי צינורות הביוב שלך בלי כל הטרחה של החלפת הצינורות.

הבעיה העיקרית בתיקון צנרת הביוב

היא שאם כבר גילית דליפה בחלק אחד של צינורות הביוב שלך, הצינורות הנותרים עלולים להיות בסיכון ולהיכשל. אם אפילו השרברב המנוסה ביותר צריך לחפור תעלה באופן ידני כדי להחליף את הצינור, הוא עלול להחליד או להינזק.

השיטה ללא תעלה המשמשת לתיקון צינורות ביוב תת קרקעיים מכונה בטנה או ריפוי צנרת במקום צינור

בבטנה, מתקין חופר את צינור הביוב הישן, מסיר את החלק הפגום ומניח צינור גמיש בתוך הצינור כולו. צינורות ללא תעלה מונחים לעיתים קרובות במקום בו לא ניתן לקבע צינורות ביוב דרך חור גדול במדשאה.

במהלך העברת הצינור, מחליפים צינור בין ביוב לצינור מים. קרעי צינורות הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר להחלפת צינורות יציקה או חרס קיימים.

השרברבים אחראים לתיקון והחלפת צנרת הביוב וישמחו לייעץ לכם לגבי השיטה הטובה ביותר לפתור את הבעיה במערכת הביוב שלכם

סוג הצינור הפגום, גודל וצינור הצינור ומצב מערכת התברואה שלך קובעים את השיטה בה אינסטלטור שלך מחליף צינור ביוב פגום.
למידע מורחב על איך להחליף צנרת ביוב כדאי לבקר באתר termo.co.il

אם קו הצינור הפגום נמצא בסוף חיבורו

בדרך כלל ההחלפה מחוברת לאורך קצר יותר. אם זה המקרה, יתכן שתצטרך להניח את הצינור, אחרת תוכל להחליט להעביר את הצינור מחדש או להחליפו בתעלה המשמשת באופן מסורתי לתיקון והחלפת צינורות ביוב.

אם אתה הבעלים של בית ישן

אתה יכול גם לשקול להחליף את צינור הביוב בצינור פלסטיק כדי למנוע נזק לשורש. אם הנזק בצינור הביוב הוא מינימלי, ניתן להכניס צינור מתנפח עם שרף אפוקסי לצינור הביוב עם רירית הצינור. להתקנת תוחם צינורות חדש בצינור ביוב ישן יותר, יש לנקות אותו, לבדוק, לחווט, לפוצץ ולנקות אותו כך שניתן יהיה לרפד אותו ללא שום בעיה.