איך לנהל חנות באמזון כמו מקצוען

פוסט זה מראה לך בדיוק כיצד להקים חנות אמזון, להקים את אמזון הגשמת ה- FBA שלך ולתת עצות לגבי מכירה באמזון. אני מתאר כיצד השקתי את המוצר שלי באמזון, ניהלתי את עסקי אמזון וכיצד תוכל ליצור אסטרטגיית השקת אמזון משלך שניתן לשכפל בהצלחה שוב ושוב.

אני אדבר גם כמה עולה למכור באמזון, איך למצוא את המוצרים שלך, למצוא ספקים ועוד. לפני שתוכל להיות מעורב בפרטי הגדרת חשבונך ויצירת מודעה, עליך להחליט מה אתה עומד למכור באמזון.

לאחר שהסימן המסחרי שלך רשום

תוכל להירשם תחת "נהל חנויות" ו"הגדר את חנות אמזון הראשונה שלך. " לאחר שנרשמתם למותג, יהיה עליכם ליצור חשבון ספק מקצועי ולהקים חנות אמזון. לאחר שנרשמו סימני המסחר שלך, נווט לקטע "חנות הרשמה" שבצד ימין של הדף.
למידע נוסף אודות איך לנהל חנות באמזון כמו מקצוען וניהול חנות באמזון יש לבקר באתר rpgecom.com

אם אתה הבעלים של עסק קטן מאוד וברצונך למכור פחות מ -40 פריטים בחודש

תוכל להירשם כקמעונאי באמזון. אם אתם מתכננים למכור יותר מ -40 פריטים בחודש, עליכם להירשם לחשבון מקצועי. עדיף גם למצוא ספק שיש לו ניסיון עם מוכרים אחרים של אמזון ומכיר את הדרישות של אמזון. כדי לפתוח את חנות אמזון שלך, תוכל לפתוח חשבון מוכר עבור העסק או הפרט שלך תחת "חברה" או "יחיד".

אם אתה מוכן להשתמש בנתונים

כדי למצוא את המוצרים האידיאליים עבור חנות אמזון שלך, הירשם עוד היום לניסיון בחינם. אם אתה מעוניין להשתמש בשוק האמזונס כדי לגדל את העסק הקטן שלך או להקים חטיבות עסקיות מסחר אלקטרוני משלך קרא את המדריך המקיף שלנו כיצד למכור באמזון ולהרוויח הכנסה במשרה מלאה (ועוד) כמוכר אמזון FBA. למד צעד אחר צעד כיצד להתחיל מחדש, שלב אחר שלב למד כיצד הכל מתחיל באמזון, השוק המקוון הפופולרי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים ועוד.

הירשם לחשבון מכירות מקצועי

צור רשימת מוצרים, ותגיד לאמזון כמה מלאי יש לך ושתתחיל למכור. לאחר שהגדרת את חשבון המוכר שלך ורשמת את המוצרים שלך למכירה בשוק אמזון, אתה יכול להפעיל את הכדור. לאחר שתאושר לחשבון מוכר של אמזון, תוכל להתחיל למכור באמזון. אתה צריך גם להתנהג בחנות אמזון שלך, מה שיעזור לך להתרחק מהתחרות שככל הנראה כבר נמכרת דרך אמזון. ברגע שתקבל את האישור, לא רק שתארוז את המוצרים שלך, אלא שלא תוכל להתחיל למכור אותם באמזון עד שתקבל את האישור והתחלת למכור באמזון.

מוכרי אמזון רוצים להתבלט בשוק צפוף

וקמפיין PPC הוא הדרך המהירה ביותר לעשות זאת. אמזון יכולה לעזור בבניית רשת של לקוחות פוטנציאליים שיכולים בסופו של דבר לעשות קניות בדף המותג שלך. עבור קמעונאים שרוצים להטביע את חותמם דרך חנות אמזון שלהם, השימוש בפרסום באמזון כדי להעסיק את לקוחותיהם הוא האפשרות המהירה ביותר. אם אתה מחליט ששימוש באמזון לניהול חשבון אמזון הספק שלך הוא הבחירה הטובה ביותר עבור העסק שלך, בצע את הצעדים הבאים כדי להתחיל. עם זאת, אם אתה רוצה לפתח את המותג שלך, עליך לשקול כמה אסטרטגיות של אמזון, ואמזון היא בסדר גמור עבור אלה מכם שרוצים למכור מוצר אחד בלבד.

קרא את המדריך הזה

כדי להתחיל בהשקת המוצר שלך באמזון ולפתוח ערוץ הפצה חדש של אמזון. אם אתה רוצה להקים חנות אמזון, הצעד הראשון הוא חתימה חתומה – אצל אמזון מוכר, וכאן אתה אומר לאמזון שאתה רוצה להקים את חנות אמזון FBA שלך ולתת לאמזון לנהל מלאי ושירות לקוחות. F BA מייצג מילוי על ידי אמזון, כלומר אמזון מאחסנת את המוצרים שלך במלאי שלה, מבצעת את ההזמנות שלך ומספקת שירותי לקוחות.

FBA אמנם אינו השירות הזול ביותר

אך הוא צומח במהירות וזה יתרון סמוי רב עוצמה שעליך לדעת לפני שתתחיל את חנות אמזון שלך. אמזון מוכרת מסביב לשעון, כך שהקמת חשבון FBA למוצר שאתה מכיר ימכור טוב בהחלט תגביר את המכירות שלך. בנוסף, לקוחות פוטנציאליים עשויים לקנות פריטים שאמזון פוגשת, וככל שתגדל אותם מהר יותר, כך סיכויי ההצלחה שלך יהיו טובים יותר.

אם אתה רוצה לראות אם העסק שלך ב- Amazon FBA כבר מצליח

הירשם לחשבון בחינם בשוק. אם אתה רק מתחיל, אתה יכול להיות מוכן להקריב מעט מרווח כדי להשיג את המוצר שלך לאמזון מהר יותר, אבל אם בדיוק רכשת את העובדה שמכירותיו כבר רווחיות, תוכל לדלג על השורה הזו, אז לדבר.