איך לקדם ממומן באמזון

מיקוד שלילי מאפשר למפרסמים לבחור בין מיקוד אוטומטי למוצר לבין מיקוד אוטומטי למילות מפתח. מילות מפתח שליליות מאפשרות למוכרים לשכלל ולעצב את קהל היעד שלהם כדי לשפר את ביצועי מסעות הפרסום הממומנים שלהם.

מוכרי אמזון שמעוניינים לקדם את המוצרים שלהם יכולים להקים קמפיינים

כדי להבטיח שמודעותיהם יופיעו במונחי חיפוש מסוימים. מיקוד אוטומטי, המאפשר לאמזון לבחור את מילות המפתח עבורך, הוא הבחירה הנכונה עבור מפרסמים חדשים. אם אינך אוהב את זה, תוכל לאסוף נתונים במהלך הקמפיין, או לבחור מיקוד ידני על ידי בחירת מילות המפתח שלך.

דרך נוספת לקדם את המוצרים שלך באמזון היא להשתמש במודעות לתצוגה ממומנות. זוהי תכונה חינמית המאפשרת למוכרים ליצור עסק ממותג מרובה עמודים באמזון, וכדאי להשקיע זמן בו אם אתם מתכננים להשתמש במודעות המותג הממומנות לעיל.

פרסומות אלה מופיעות בצד ימין של המסילה בחלק העליון והתחתון של תוצאות החיפוש אם אתה זוכה בתיבת קנייה

על מנת להרוויח ממודעות אלו, על המוצר שלך להיות זכאי לזכות בתיבת Buy של אמזון. המשמעות היא שהמוצר שלך יתייקר ויהיה לך רקורד מצוין.

מודעות לתצוגה ממומנות של אמזון מאפשרות לך להציג לצרכנים הגולשים באמזון או באתרי אינטרנט אחרים פרסומות של אחד ממוצרי אמזון שלך שממוקדים לאנשים שצפו במוצר או במוצרים דומים עם מונחי חיפוש רלוונטיים למוצר או שרכשו מוצרים אחרים ממך בעבר

מודעות המכונות גם מודעות לתצוגה של מוצרים, מודעות אלה משלבות את קלות השימוש במודעות PPC עם טווח ההגעה העצום והממוקד של Amazon DSP ליצירת סוג מודעה חזק אחד. סוג מסע פרסום זה דומה למודעות שופינג בגוגל עבור מוצר מסוים, אך אמזון מתחשבת בהצעות המחיר שלך, הרלוונטיות למוצר, מונחי החיפוש והיסטוריית המכירות שלך.

אמזון DSP היא פלטפורמה בצד הביקוש המאפשרת למותגים לרכוש שטח מודעות בקנה מידה גדול באתרי צד שלישי של אמזון בתמורה לשימוש במודעות תצוגה ווידאו.

עם השינויים האחרונים במודעות הממומנות

הנוכחות של אמזון במרחב הדיגיטלי האיצה. מוצרים ממומנים ומודעות תשלום לקליק (PPC) מביאים תנועה לדפי פרטי המוצר של אמזון. עבור מותגים הנמכרים בשוק ההולך וגדל של אמזון, מודעות מוצר בחסות אמזון נותרות אחד הכלים החזקים ביותר שמניעים יכולת גילוי, מכירות מצטברות וקטלוגים.

מוצרים ממומנים של אמזון הם פרסום בתשלום לקליק המבוסס על מילות מפתח ומיקוד למוצרים המפנים תנועה לדפי פרטי המוצר הרצויים בפלטפורמה של אמזון

אם אתה חדש במכירות אמזון, מודעות ממומנות (בתשלום לקליק או מודעות PPC מבוססות על מילות מפתח) ומיקוד לפי הקשר ASIN מאפשרים לך לשלוט בתעבורה בין חלקים שונים של רשימות המוצרים ותוצאות החיפוש בפלטפורמת אמזון. בהמשך תקבל תובנה מעמיקה לגבי טכניקות שיווק מוצרים בחסות אמזון, בהן המוכרים יכולים להשתמש, כולל מבנה קמפיין, פילוח נתונים, קצירת מילות מפתח ושיווק מוצרים מתוחכם כדי למקסם את שיעורי המודעות בתשלום שלך.

ישנם שלושה סוגים של מודעות לשירותי שיווק באמזון

מודעות מוצר ממומן נוטות לעלות יותר לקליק, אך זה תלוי במילות המפתח אליהן אתה מכוון. מודעות מותג ממומנות בעלות לקליק גבוהה יותר (מחיר לקליק) מאשר מודעות מוצר ממומנות בשל הבולטות הגבוהה יותר במודעות.

פרסומות מוצרים מופיעות בדף פרטי המוצר עם כפתור "הוסף לעגלת הקניות", שהוא הסיכוי האחרון לגייס לקוחות פוטנציאליים להוסיף עגלת קניות.

מוצרים ממומנים הם מודעות של אמזון שנועדו לקדם עסקאות בודדות ופונות לקונים המחפשים מוצרים כמו שלך

מוצרים בחסות אמזון הם מודעות בנושא מילות מפתח ומוצרים הדומות לתוצאות חיפוש אורגניות ומקשרות לדפי פרטי מוצר. התנאים והתוכן של מודעות בחסות אמזון נוצרים על סמך רשימות המוצרים המפורסמות וניתנים להתאמה אישית.

עבור מוכרים ומוכרים

מוצרים ממומנים ידועים כערוץ ההפצה הראשי של אמזון ומניע הכנסות גדול. על פי סקר שערכה Cowen & Co, מותגים ממומנים נקנים על ידי 18% מהקונים. מותגים ממומנים מופיעים בתוצאות החיפוש של אמזון מכיוון שהם עוזרים למפרסמים לבנות מודעות למותג ושימושיים לקידום מוצרים מרובים. הם אידיאליים לפרסום מהמשפכים המובילים המתאימים לקטגוריות, מילות מפתח ומותגים בחיפוש.

מוצרים ממומנים מאפשרים לך להשתמש באמצעי מיקוד ספציפיים לקטגוריות

כדי להתאים את מוצרי החברה שלך למוצרים משלימים כדי להגדיל את הסיכוי להמיר קונים. הידוע גם בשם Targeting Product Attribute (PAT), ומאפשר למפרסמים להציג את מוצריהם בפרסומות של פריטים ממותגים ספציפיים בטווח מחירים והערכה ספציפיים. PAT מכוון לקבוצות יעד שצפו בדף פרטי המוצר שלך בקטגוריית מוצרים דומה בשלושים הימים האחרונים. אתה יכול לבחור PAT אם ברצונך להציג את המודעות שלך בקטגוריית מוצרים מסוימת, כגון מוצרים משלימים או מתחרים.

אם אתה מפרסם במדינה בה אינך דובר את השפה

יש יעד אוטומטי שייבחר לבקשות הרכישה שלך. אמזון מפנה לקוחות מחנות אמזון שלך למודעות שלך או לכתובת אתר מותאמת אישית בדף רשימת המוצרים. אתה יכול לבחור את המוצרים שברצונך לקדם, להגדיר את תקציב הצעת המחיר היומי שלך ולהציג מודעות שמפתות את הקונים ללחוץ עליהם.

כאשר קונה לוחץ על פריט שפורסם, המפרסם מתבקש לשלם סכום שבין כמה סנטים לכמה יורו. פרסום בדף הנחיתה שלך יכול לכלול עד שלושה מוצרים או יותר מ -100 מוצרים.

בעזרת קידום חיצוני תוכלו להבדיל את הרישום שלכם מהקונים באמזון ולמקסם את המכירות שלכם

מודעות מוצר ממומן יכולות לעזור לך להשיג מכירות על ידי כך שהמוצר שלך יראה יותר לצרכנים המחפשים מוצרים דומים לשלך. חסות יכולה לעזור להגביר את החשיפה של המוצר שלך ולשפר את הדירוג שלך בתוצאות החיפוש ובדפי המוצר.

תערובת זו מעניקה ללקוח תחושה מהו המוצר ומדוע הוא נמצא בראש תוצאות החיפוש, כמו גם היכן הוא הפופולרי ביותר, מה שמועיל מאוד לפרסום בתשלום.

בדומה לקמפיינים פרסומיים אחרים

קמפיינים באמזון זקוקים לידע טכני ומומחיות בכדי לעשות כמיטב יכולתם. מדריך זה יעדכן אתכם כיצד פועלים מוצרים ממומנים של אמזון וכיצד תוכלו להתחיל להגדיל את המכירות. צילום מוצרים חשוב כשמדובר בפרסום ומכירות באמזון.

למידע מורחב אודות RPGESCHOOL מבית RPGECOM ואיך לקדם ממומן באמזון עליך לבקר באתר rpgeschool.co.il