איך מארגנים יום כיף איכותי לעובדים?

העובדים שלכם משקיעים ימים כלילות בעבודה מסורה וטובה, ולכן אתם רוצים להעניק להם כמה שעות של כיף מחוץ לעבודה כדי שינקו קצת את הראש, ייצרו קשרים בינאישיים טובים יותר, ישכחו לכמה זמן את הלחצים של העבודה וכמובן גם כדי להראות להם את הערכה שלכם המנהלים כלפי המסירות היומיומית שלהם.

הדרך הטובה ביותר להעניק לעובדים חוויה והנאה היא באמצעות תכנון של יום כיף לעובדים, כזה שיגרום להם לא לחשוב לכמה שעות על העבודה אך גם יהיה באווירה מקצועית ויגרום לכולם להית מגובשים יותר מבחינה חברתית-עסקית.

מה חשוב לדעת לפני שמתכננים יום כיף לעובדים?

תכנון של יום כיף לעובדים צריך להיעשות בצורה מחושבת, כיוון שיום הכיף נועד להכניס אווירה משוחררת וכיפית אך גם יאפשר לכל המשתתפים לשמור על מקצועיות גם כשהם נמצאים מחוץ לעבודה. כדי להבין מה הדרך הטובה ביותר לתכנן את יום הכיף, פנינו לצוות של פורטל קרמל כדי לקבל טיפים והמלצות לארגון מוצלח של יום כיף כזה.

כיוון שהם מתמחים בעולם הפנאי, האירועים והאטרקציות הם המליצו על כמה דברים שחשוב לדעת בנוגע לתכנון האירוע כמו לאפשר את תהליך תכנון יום הכיף צריך בשיתוף עם העובדים בחברה, כדי שהם יוכלו לבחור את האפשרויות הטובות והמהנות ביותר עבורם על מנת שיום הכיף יהיה מוצלח. בנוסף, כדאי לבחור ביום כיף שייערך מחוץ למקום העבודה כך שהעובדים ירגישו יותר משוחררים וייהנו מהחוויה בצורה חופשית.

כדי לפשט את תהליך התכנון של יום הכיף, ריכזנו את כל השלבים המרכזיים שיש לשים דגש עליהם:

מוצאים מקום מיוחד להעביר בו את יום הכיף

התהליך הראשון בתכנון יום כיף נוגע למציאת לוקיישן מתאים לערוך בו את האירוע החברתי, כאשר כפי שהזכרנו קודם כדאי להיעזר בחוות דעתם של העובדים בחברה. אם מדובר על ארגון או חברה גדולה, מומלץ לבחור נציג אחד או שתיים מהעובדים שייקחו החלטות בשם כולם, וכך לחסוך את הזמן וההתלבטות של כל העובדים בנוגע למקום בו עורכים את יום הכיף.

מארגנים הסעה מסודרת לכל העובדים

לאחר שמוצאים מקום מתאים להעביר בו את יום הכיף, כדאי לדאוג להסעה מאורגנת שתיקח ותחזיר את העובדים לאותו מקום עבור נוחותם. בנוסף לנוחות הגעה וחזרה, כשמחליטים לארגן לעובדים הסעה מסודרת יכולים להעלות את הסיכויים שיותר עובדים ישתתפו ביום הכיף, כיוון שהם לא נתקלים בבעיה של הגעה פיזית למקום ולא צריכים להוציא את הרכב הפרטי שלהם לשם כך.

יתרון נוסף של הסעה מאורגנת קשורה במידה מסוימת גם לתהליכי הגיבוש של כל צוות העובדים, כיוון שבמהלך הנסיעה הם יכולים להכיר אחד את השני טוב יותר, ליצור קשרים בינאישיים ומקצועיים טובים יותר וגם לצבור חוויות משותפות של הנסיעה שיעניקו להם זיכרונות טובים מיום הכיף.

עורכים ארוחה משותפת ומגבשת

אירועים חברתיים מוכרחים לכלול גם אוכל, כיוון שניתן להגיע ללב של כל אחד באמצעות אוכל טוב וטעים. באמצעות עריכת סעודה משותפת בין כל העובדים במהלך יום הכיף ניתן ליצור חוויה מגבשת נוספת בין כולם, כאשר כל העובדים יושבים יחד מסביב לשולחן ויוצרים שיח משותף על מגוון נושאים, ולא בהכרח על נושאי עבודה ונושאים מקצועיים אחרים.

כדי לפנק את העובדים עם ארוחה מושקעת ואיכותית, כדאי להזמין שירותי קייטרינג מקצועיים שיוכלו להגיע עד למקום בו יום הכיף נערך עם כל המנות והציוד הנחוצים לארוחה. על מנת להתאים את סגנון הארוחה לכולם, כדאי להעדיף לבחור מנות המבוססות על תפריט חלבי המציע מגוון רחב יותר של מנות שיוכלו להתאים לחיך של כולם. בנוסף, מומלץ לבחור בקייטרינג כשר עבור העובדים המקפידים על שמירת כשרות.

משלבים פעילות מעניינת שתתאים לאווירה

תהליך נוסף ולא פחות חשוב בתכנון יום הכיף לעובדים הוא למצוא אטרקציה מיוחדת ומעניינת שתכניס את כולם לאווירה. אטרקציות באירועים חברתיים תורמים המון להנאה ולחוויה של כולם, והרבה מאוד פעמים אטרקציה איכותית תיקח חלק מרכזי מהאירוע ותשדרג את ההנאה של כולם. בכדי להתאים את סוג האטרקציה למהות של יום הכיף המקצועי, חשוב לבחור פעילות שיש בה אלמנטים מגבשים והם נערכים בקבוצות כמו חדרי בריחה, לייזר טאג, סדנת אימפרוביזציה, משחקי ספורט וכו'.

כיצד למצוא רעיונות נוספים לאירוע?

תוכלו לתכנן את יום הכיף בדיוק כפי שחשבתם באמצעות פנייה אל המומחים בתחום, הלוא הם הצוות של פורטל קרמל המנוסים בין השאר גם בתחום הפנאי והאטרקציות לאירועי חברה. כדאי לבקר בפורטל ולאתר פעילויות ורעיונות נוספים שיתאימו ליום הכיף המתוכנן, ומומלץ לא לפספס את האפשרות לרכישה אונליין של שוברים וקופונים באתר קרמל המעניקים מגוון הטבות עד 50%! מימוש ראשון באתר יקנה לכם הנחה נוספת של 5 ₪ באמצעות קוד הקופון XXXX.