איך מקבלים הלוואה ללא חשבון

מוסדות פיננסיים לפיתוח קהילתי (CDFI) מציעים חלופות להלוואות ליום המשכורת שאינן דורשות חשבון בנק. במקום ללכת למלווה ליום המשכורת באופן אישי ולמלא טופס מהיר, ניתן לממש את ההלוואה שלך באמצעות העברה בנקאית.

לדוגמא

קרן הון מבוססת רוד איילנד מאפשרת ללווים לטעון אשראי על כרטיסי חיוב ששולמו מראש. לחלק מהמלווים יש תנאים גמישים לגבי אופן השימוש בכספים, בעוד שאחרים מאשרים בקשות להלוואות רק אם הכספים משמשים למטרה מסוימת. למלווים מקוונים המתמחים בעבודה עם לווים גרועים, כמו אגודות אשראי, יש הלוואות לזמן קצר המשמשות כאלטרנטיבה זולה יותר להלוואות ליום המשכורת.

לדוגמא

מלווה אחד עשוי לאפשר לך לקחת הלוואה אישית למימון העסק הקטן שלך, בעוד שמלווה אחר עשוי שלא לאפשר לך להשתמש בכסף שאול למטרות עסקיות. אם אינך מוצא מלווה שיכול ללוות ללא חשבון בנק, עדיין יש לך אפשרויות. לדוגמה, אתה יכול לעקוב אחר יום משכורת, כותרת חלקי חילוף לרכב, בית משכון, כרטיס חיוב ששולם מראש או הלוואת ביטקוין. בואו נסתכל מדוע קשה לקבל הלוואה ללא חשבון בנק, אילו סוגי אשראי קיימים ופתרונות אחרים שיש לקחת בחשבון. אם אין לך חשבון בנק ואתה חושב שאתה לא יכול להשיג, עדיין יש לך אפשרויות אשראי. לא משנה מה ההלוואה שתבחר, הלוואת כותרת או הלוואה ליום המשכורת יכולים להיות יקרים, כך שאולי לא תרצה לקבל הלוואה אם תוכל.

מציאת הלוואה ללא חשבון בנק פירושה הבנת ההבדל בין הלוואות מאובטחות ללא הלוואות

הלוואה מאובטחת היא אשר הלווה הפוטנציאלי עליו לספק ביטחון כלשהו עבור הכסף שהוא לוקח. אם אין לך חשבון בנק שאתה צריך לקבל הלוואה, לא תהיה זכאי להרבה מההלוואות הלא מובטחות המוצעות. שווה לחקור ולקבל הלוואה ממגוון מלווים, כולל בנקים. כשמדובר בהלוואה ללא חשבון בנק, הלוואות מאובטחות הן אופציה נהדרת. קל יותר לקבל הלוואה אישית אם כבר יש לך חשבון בנק, שכן המלווה מפקיד את ההלוואה ממשיכה שם. רק בגלל שאין לך חשבון בנק זה לא אומר שאתה צריך לסרב להלוואה. זה יכול להיות קשה לקבל אישור להלוואה אישית לא מאובטחת, במיוחד כזו שאינה מחייבת אותך לספק ביטחונות פיזיים כמו הבית שלך. תלוי בסוג ההלוואה והמלווה, חלק מהמלווים עשויים לדרוש ממך לספק דוחות בנק בעת הגשת בקשה למימון. כשמדובר בהלוואות ללא חשבון בנק, יתכן שיהיה לך מזל יותר עם מלווה חלונות מאשר עם חברה המלווה באינטרנט. הסיבה לכך היא שרוב המלווים מעדיפים לבקש מכם לפתוח חשבון שוטף בבנק. אם ברצונך לצאת מבידוק או אשראי רע, לרוב מציעים לך זיכוי שאינו מצריך חשבון.

שני הסוגים הנפוצים ביותר של הלוואות גרועות הדורשות ביטחונות הם הלוואות בעלות ובעלות הלוואות

אנו ממליצים לבחון אפשרויות מימון אחרות לפני ששוקלים הלוואה ליום משכורת או כותרת בשל הסיכונים שנדונו לעיל. הלוואות ליום המשכורת הינן הלוואות קטנות לזמן קצר המוצעות על ידי איגודי אשראי פדרליים. בקיצור, ניסיון לקבל הלוואה אישית ללא חשבון בנק אינו בלתי אפשרי. אך זכור כי האפשרויות שלך מוגבלות וההלוואות עשויות להיות עמלות גבוהות ושיעורי ריבית. קבלת הלוואות אישיות ללא חשבון בנק יכולה להיות יקרה ומסוכנת, במיוחד אם אתה לווה מבן משפחה או חבר מהימן.
לעוד פרטים נוספים אודות איך מקבלים הלוואה ללא חשבון וזולה יותר לקבלת הלוואה ללא חשבון נא לגשת לאתר loan4u.co.il

לווים עם אשראי רע וללא חשבון בנק צריכים לשקול אפשרויות אשראי חלופיות

כגון הלוואות ליום המשכורת, כדרך פוטנציאלית לשפר את רווחתם הכלכלית ולגשת לכסף. בניגוד למקדמות במזומן, הלוואות ליום המשכורת הן הלוואות לזמן קצר שהן קטנות מהלוואות תשלומים או הלוואות אישיות. גם אם אין לך חשבון בנק, ייתכן שתוכל למצוא כסף לשימוש עבור הלוואה ליום המשכורת.

בנקים ואיגודי אשראי מוכנים יותר לשקול בקשות להלוואות אישיות מלקוחות איתם יש להם קשר חיובי וארוך שנים

תקופת ההלוואה היא בדרך כלל 14 יום והמקבל מקבל את המשכורת שלו על שם ההלוואה. אם אתה כבר חוב, ייתכן שלא תזדקק לכספי ההלוואה להחזר חוב, אך הגדלת דירוג האשראי שלך יכולה להגדיל את סיכויי האישור שלך.

עליך להיות אזרח ארה"ב או תושב קבע

לפחות בן 18, ובעל רישיון רכב על שמך. עבור הלוואות ליום המשכורת, עליך להתקשר מראש כדי לוודא שאתה זכאי ויש לך חשבון בנק. מלווים מקוונים רבים מציעים החלטות אשראי למחרת, כאשר הכסף מופקד לחשבון הבנק שלך תוך מספר ימים מאימות.

הגש בקשה להלוואה אישית קטנה אתה יכול להגיש בקשה להלוואה אישית קטנה דרך בנק או איחוד אשראי

התחל בחקירת מלווים המציעים הלוואות אישיות בסכום מינימלי קטן. Experian CreditMatch ™ הוא כלי שיכול לעזור לך למצוא מקורות פוטנציאליים להלוואה אישית.

מה שאתה צריך לדעת על הלוואות ליום המשכורת הלוואת יום התשלום שאתה מבקש תלויה בכמה כסף אתה צריך

אם אתה זקוק ליותר מ -1,000 דולר כדי לשלם הלוואה ליום המשכורת המסורתית, הלוואה מסורתית היא הדרך בה אתה צריך להחזיר אותה בפעם הבאה שתשלם, בתוספת עמלה קבועה. הלוואות ליום המשכורת מונפקות על ידי מדינה ועיר על ידי מדינה או עיר, ואין כללים המונעים מהמלווים להציע הלוואות לחשבון בנק.

אנשים רבים חושבים שאי אפשר לקבל הלוואה בתשלומים או כותרות ללא חשבון בנק

אבל האמת היא שחלק מההלוואות אינן מצריכות חשבון שובר בבנק. עדיף לדעת כי הלוואות כאלה הן תמיד אופציה כך שיהיה לכם קל יותר להשיג את הכסף הדרוש לכם ללא התהליך הארוך של פתיחת חשבון בנק.

אם ההוצאות הלא צפויות שלך מביאות לחשבון גדול מכמה מאות דולרים

הלוואת משכון לא תפחית אותם. בדיקות יום המשכורת והאשראי לעיתים קרובות מאפשרות לך להשלים את ההלוואה באמצעות כספים מכרטיס חיוב ששולם מראש. גישה זו היא אפשרות טובה יותר מאשר הלוואת כותרת, אך אין זה אומר שאתה משתמש ברכבך כאבטחה, ואתה יכול להיתקע עם אותן בעיות הפוגעות בלווים רבים בתשלום.