איך עושים השתלת שיניים

רופא השיניים בסימפסונוויל, ד"ר גודווין, רצה להקדיש רגע לספר לנו למה לצפות במהלך הניתוח להשתלת שיניים. אם יש לך שאלות לגבי הטיפול בהשתלה, כמה זמן זה לוקח או כמה זה עולה, אנא פנה לרופא השיניים שלך. הבלוג הזה יעזור לך להחליט אם ברצונך לבצע השתלת שיניים או טיפול אחר בתותבות – רופא השיניים שלנו כאן כדי לשבת איתך בהתייעצות כדי לראות אם זה מתאים לך. אתה יכול גם לדבר עם רופא שיניים באופן אישי או בטלפון 1-888-662-4357 אם יש לו שאלות או חששות לגבי השיניים שלך, גודל השיניים ומה אתה מצפה מניתוח החלפת שיניים, כגון שתל.

ייתכן שתרצה להתייעץ עם רופא השיניים או עם מנתח הפה שלך לפני שתסיים את ההליך

כדי שתדע למה לצפות בתהליך השתלת השיניים ותהיה מוכן לכל השלבים. רופא השיניים שלנו ילווה אותך בכל שלב וישאל אותך שאלות כדי לוודא שאתה מבין בדיוק למה אתה מצפה.

שאל את המומחה הפוטנציאלי שלך להשתלות שיניים לגבי ההכשרה וההשכלה שיש לו להשתלות ורפואת שיניים. חפש באינטרנט מידע כזה שמספק האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים, או חפש מידע באתר המכונים הלאומיים לבריאות.
למידע נוסף על איך עושים השתלת שיניים כדאי להעיף מבט ב- my-smile.co.il

אם אתה שוקל השתלת שיניים וכבר קבעת פגישת ייעוץ ראשונה

אתה יכול להיות מוכן להבא לפני שתקבל את זה. השלב הראשון בתהליך השתלת השיניים הוא בדיקה מקיפה, במהלכה אתה פוגש את רופא השיניים שלך. מכיוון שהשתלות שיניים דורשות הליכים כירורגיים מרובים, רופא השיניים ומנתח הפה שלך יבצעו הערכה מלאה ויסודית הכוללת צילומי רנטגן של מודל השיניים שלך בכדי להבטיח שהשתלת השיניים שלך תואמת מקרוב את השיניים הטבעיות שלך. אם אתה צריך להסיר שן להשתלה או אם כבר הסרת שן, רופא השיניים יצטרך מספר נסיעות כדי להסיר ואז להתקין את השן. ברגע שעצם הלסת שלך קיבלה הזדמנות להחלים מהשתלות שיניים, תקבל שחזור או כתר קבוע שיהיה צורך להכניס אותו. מאחר והשתלות שיניים דורשות מספר פעולות כירורגיות, המתן עד להחלמת העצם לפני הסרת השיניים ורופאי השיניים מסירים אותן.

במידת האפשר

רופא השיניים שלך, ד"ר דניס נורקייביץ ', מציע לך אפשרות להציב השתלת שיניים בזמן עקירת השיניים. רופא השיניים והמנתח הפה שלך יבצע בדיקה מקיפה כדי לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבורך ולקבוע אם זה מתאים ביותר לשיניים הטבעיות שלך. לאחר שקבעת שאתה זקוק למנתחי פה לצורך השתלות, עליך לדון באופציות שלך עם רופא השיניים שלך.

אם אתה שוקל השתלת שיניים בריצ'מונד

יתכן שראית מידע סותר על אורך הטיפול של השתלת שיניים. כדי לנקות חלק מהבלבול, הנה מה שאתה צריך לדעת על השתלות שיניים ותמחורם. אם אתם מתכננים לעבור השתלת שיניים לאחר עקירת שן, תצטרכו לחכות כמה חודשים עד שנה לפני שתוכלו להכניס אותה. שימו לב היטב לשתל שלכם כשמכניסים את השתל לעצם הלסת.

השתלות שיניים הן השקעה וחשוב להקדיש זמן למציאת מומחה להשתלות שיניים טוב

כדי להבטיח שתקבל את התוצאות המגיעות לך. מחיר השתלת שיניים בסך 4 דולר מושפע מאוד ממותג השתל המשמש לטיפול. רופא השיניים או מומחה הפה שלך יכולים לאמוד את עלות השתלת השיניים שלך לאחר בדיקה ראשונית.

אם אתה מעוניין בהשתלת שיניים

שוחח עם רופא השיניים על ההליך ועל מה אתה יכול לצפות. הדרך הטובה ביותר לדעת למה לצפות מטיפול ההשתלה היא להתייעץ עם רופא שיניים. לפני שתל השתלת שיניים או טיפול אחר, עליך תמיד לברר אודות הטכנולוגיה בה משתמש רופא השיניים. השתלות שיניים כרוכות בדרך כלל בשני ביקורים אצל רופא השיניים, אך בחלק מהשתלים נדרש ביקור אחד בלבד. קבלת השתלת שיניים אורכת יותר מביקור אצל רופא השיניים ולמעשה יכול לקחת כמה חודשים עד שההתקנה של ההשתלה וריפוי מלא היא. חלק מהשתלים, כמו השתלות שיניים לאנשים עם לחץ דם גבוה, דורשים פגישות מרובות, כולל הצבת השתלים והצמדת השיניים החדשות.

לכן אדג דנטל יוסטון מציעה השתלות שיניים לאנשים עם יתר לחץ דם ומצבים אחרים. אם אתה זקוק להליך השתלת D, אתה יכול לבקר אותנו ואנחנו נעזור לך אם אתה זקוק לו.

באשר לתהליך ההשתלה עצמו

הנה מדריך שלב אחר שלב שעליכם לבצע כדי לבצע כראוי את הטיפול בהשתלה. לפני שאנחנו ממהרים לניתוח השתלת שיניים, כדאי לחזור על מהו השתלת שיניים ואינה. ד – שתלים מושתלים בחלק האחורי של הפה, בצד ימין של הפה ובלסת העליונה.