איך קשור ניתוח שאיבת שומן לביטחון העצמי?

 

ביטחון העצמי של אדם הוא אחד מעמודי התווך שלו בחיים. ברגע שאדם מסתובב בעולם עם ביטחון עצמי, הוא יכול להציג את עצמו בצורה מרשימה בראיונות עבודה ובמפגשים חברתיים, לגשת בראש מורם וזקוף למגוון משימות, למצוא זוגיות וכמובן להרגיש טוב עם עצמו. אצל חלק לא מועט בכלל מהאוכלוסיה, הביטחון העצמי יושב על נושא אחד מרכזי – הנראות החיצונית שלהם. היום נדבר על הקשר שבין ניתוח שאיבת שומן לבין הביטחון העצמי, ונגלה שהוא הרבה יותר ישיר ועמוק ממה שאולי אתם חושבים כרגע.

השפעת שכבות שומן עודפות בגוף על האדם

אז התחלנו לדבר על הנושא בקצרה, ועכשיו הגיע הזמן לפרט. אנשים רבים שחיים בעולם נאלצים להתמודד עם שכבות על גבי שכבות של שומן עודף. אותן שכבות מתרכזות באיזורים בולטים במיוחד בגוף, כמו הישבן, הבטן, הירכיים, המותניים והידיים. מצבים כאלו יכולים להיווצר למשל מירידה דרמטית במשקל בבת אחת, ממצבי היריון ולידה בקרב נשים ועוד.

שכבות השומן המדוברות הן שכבות עודפות, שגורמות לגוף לקבל מראה לא פרופורציונלי, שלא מאפשר לאותם האנשים לחיות בצורה שבה הם היו רוצים לחיות את חייהם: הם חושבים פעמיים האם לצאת מהבית, קונים בגדים במידות שלא מתאימות להם, ונמנעים עד כמה שאפשר מסיטואציות חברתיות חדשות. כל אלו הם כמובן תולדה של חוסר ביטחון עצמי.

על הקשר בין ניתוח שאיבת שומן לביטחון העצמי

בדיוק בנקודה הזו נכנס לתמונה ניתוח שאיבת שומן. אותם אנשים יכולים להיפטר לנצח מחוסר הביטחון העצמי שלהם, ולגשת לניתוח שאיבת שומן שיגשים להם את החלום הגדול – להחזיר לעצמם את המראה החטוב, נטול השומן העודף, וזה שמאפשר להם להתנהל בדיוק כפי שהם היו רוצים להתנהל – בטבעיות.

ניתן להבחין בהבדלים משמעותיים בהתנהגות של אותם האנשים לפני שהם עברו ניתוח שאיבת שומן ואחרי. ברגע שהם מקבלים אליהם בחזרה את המראה שבו הם כל כך חשקו, הם יכולים להתחיל להרגיש את הביטחון העצמי ולשדר אותו כלפי חוץ, ובהתאם לפתוח לעצמם דלתות חברתיות, מקצועיות ועוד.

אל תוותרו וגשו גם אתם לניתוח שאיבת שומן

אם יצא לכם להתלבט האם לגשת לניתוח או לא, עם כל הדוגמאות האלו אנחנו מניחים שכבר ברור לכם שהניתוח יביא איתו המון דברים טובים, שיוכלו להשפיע בצורה ישירה על חיי היום יום שלכם. פנו לרופא מקצועי שיוכל לבצע ניתוח שאיבת שומן במיומנות ובמקצועיות, והתחילו בחיים החדשים שלכם!