אלופירסט לתינוק aloefirst for your baby

כאשר אתה קונה מוצרי טיפוח לעור לתינוקך, ודא שהם בטוחים וטבעיים ככל האפשר, כמו גם יעילים ובטוחים עבור התינוק. מאמר זה מוקדש לפירוק של כמה מהמרכיבים החשובים ביותר של מרכיבי העור הטבעיים – טיפוח לתינוקות. אנו שואפים לחרוג מסטנדרטי הבטיחות הנוכחיים בכדי להציע לכם מרכיבים יעילים טבעיים לעור בטיחותיים באותה מידה לילודים, אמהות ומשפחות. לפני שאנחנו ממהרים לפסגה עם כל מוצרי טיפוח העור הטבעיים, אנו בוחנים מהירה את בטיחות השימוש במוצרים כאלה וכמה טיפים וטריקים לשימוש בטוח.

אז בואו נבדוק כמה מהמרכיבים שעלינו להימנע מהם בכל הנוגע לטיפול בעור התינוק שלכם

ניתן לשמור על תינוקות בריאים ככל האפשר, אך רק אם תבחרו להשתמש בכל מוצרי טיפוח הטבעיים – מרכיבי טיפוח העור המפורטים לעיל הנמנעים ממזיקים, כדי לשמור עליהם מאושרים, בריאים וחזקים ככל האפשר בזמן שהם גדלים וחזק יותר.

אני אלמד אותך כיצד לשתול מחדש את צמחי האלוורה אם הגבעולים ארוכים מדי

אך היזהר. לשתילת האלוורה לפני שהיא מוכנה לצעד גדול עלולה להיות השפעה הרסנית, ולשתילת הגבעולים הארוכים שלה היא טכניקה חשובה שעליך ללמוד לפני שתנסה להזיז אותה לכל מקום כדי להימנע מהרגו.
לעוד פרטים בנושא של אלופירסט ואלופירסט לתינוק aloefirst for your baby כדאי להעיף מבט ב- aloe-first.co.il

אם אתה מגדל צמח אלוורה בגינה שלך ורוצה להזיז או לחלק אותו

חפור ישירות במעגל סביב השורשים עם חפירה. אם הגורים נמצאים, אתה אמור להיות מסוגל להפריד אותם ממסת השורשים העיקרית. עם זאת, אם האלויים גדולים מאוד ואתם רוצים לחלק אותם, עליכם לחתוך את השורש בעזרת האת.

אם צמח האלויים החשוב ביותר נראה רגליים ורפויות ומוקף בגורים קטנים

הגיע הזמן לשתול אותו. כשצמח האלו "Look Leggy & Droopy" מתחיל והגורים הקטנים מקיפים אותו, אז הגיע הזמן לשתילה מחודשת. אם המיין-פרנק לא נראה כמו פעם, אבל הפאגים הקטנים יותר מוקפים.

אם אתה עסוק ואינך מגיע לשם, יש לך שישה ימים לפני שהוא מתחיל לשכב באדמה. השלב הראשון לרעיחת צמח אלוורה הוא הוצאת הצמח ממיכלו וחשיפתו לאדמה. המתן עד יום לאחר השקיית הצמחים עד שהאלוורה הוסר למיכל המקורי.

עור יבש ומגורה יכול להיות מאוד לא נוח

לכן חשוב להיות זהירים במיוחד ולהשתמש רק במוצרים טבעיים שלא יפריעו לעור התינוק שלך, אלא יעזרו לו. למרבה המזל, מרכיבי טיפוח טבעיים זמינים גם כן ומציעים דרך פשוטה ויעילה להגן על הקטנטנים שלך.

מערבבים חלק פרליט אחד עם 2 חלקים כבול

קומפוסט חינם, שוטפים עם חול ושותלים בקומפוסט חופשי – יבש. מערבבים את העלים הקצוצים והקליפה עם 1/4 כוס מים, מערבבים ומכניסים למיכל קומפוסט או מערבבים עם תערובת של פרלייט אחד וחומצה קומפוסט יבש עם אפונה ומים.

כשהחלוקה מחולקת, השאירו את הצמח במיכל עם 1/4 כוס מים ו -2 חתיכות קומפוסט אפונה. בעוד שאלו יכול לגדול בחוץ אם אתה משתף אותו ורק רוצה להעביר אותו למקום חדש, הוא יגור בגינה שלך זמן רב.

אלוורה

הוא גם צמח אדני חלון נהדר והוא נמצא בכל דבר, החל מחיטוי ידיים וכלה במשקאות, ולכן הוא נהדר גם לשילוב מחדש. טיפול באלוורה: זהו צמח בית רגיל שמעדיף להשקות באביב ובקיץ עד שהאדמה יבשה. היכן למקם אותו: כדי לקבל את תוכן הטקסט המלא, לחץ על התמונה ואז לחץ על "איך" ו"מה לעשות "בתחתית.

תלוי בגודל העציץ, בדרך כלל כדאי לשקול לרשום מחדש את צמח האלויים שלך לפחות פעם או פעמיים בשנה. אם יש לך דרישת דשן נמוכה, שתל מחדש כל שנתיים-שלוש כדי להישאר בריא.

זה לא סוף העולם אם היד נשברת כל עוד אתה משתמש בה טוב. ראה כיצד להפיץ אלוורה על ידי נטילת גזרי עלים וקיזוזים מצמח האם.

הזמן הטוב ביותר לרעיחת אלוורה שלך הוא כאשר הצמח הופך לכבד, מה שאומר שמשקל העציץ אינו מספיק כדי לתמוך בו, והוא יכול להיות קשור לשורש. אחרי יום אתה מבחין שחלקים מנותקים מהשורשים מתייבשים מעט עם גימור מחוספס.

תינוקות רגישים יותר לתנודות טמפרטורה עקב עורם הדק

ולכן חשוב לזכור זאת בכדי להבטיח שהם מיובשים ומוגנים לאורך כל השנה. טיפול וגידול תינוק הוא אחת החוויות האוהבות והמספקות ביותר שההורים יכולים לחוות. אתה יודע שאתה רוצה לטפל בתינוקך בצורה הטובה ביותר האפשרית בזמן שאתה מטפל בו או בה.