אצבע פטיש: איך ניתן למנוע ממצב שכזה?

אצבעות פטיש הוא מצב שבו האצבעות בכפות הרגליים מתעוות ויוצרות צורה של פטיש. במקום שהאצבעות יהיו ישרות או יהיו כלפי מעלה, האצבעות הן כלפי מטה. המצב הזה עלול להביא איתו לא מעט אי נוחות, ולעיתים גם לא מעט מבוכה. אנשים לא ירצו להגיע למצב הזה, ולכן הם יעשו כל מה שנדרש על מנת להימנע ממנו. לעיתים אצבע פטיש עוברת בגנטיקה, ומצד שני היא נגרמת כתוצאה מבחירות לא נכונות. לפני שנדבר על טיפול באצבע פטיש מוטב כי תבינו כיצד ניתן למנוע מצב שכזה.

 

רכישת נעליים במידה הנכונה

אחת מהסיבות השכיחות ביותר להיווצרות אצבע פטיש היא נעילת נעליים במידה לא נכונה. נעליים במידה לא נכונה או נעליים לא איכותיות מספיק מביאות עם הזמן לעיוות בצורת כפות הרגליים. במקרה כזה רק רכישת נעליים מספיק גדולות או נעליים איכותיות תוכל לסייע. אם לא תבצעו את הרכישות הנכונות יהיה עליכם להתחיל לבחון טיפול באצבע פטיש.

 

רכישת מדרסים לאצבע פטיש

אם יצא לכם לבחון טיפול באצבע פטיש, ככל הנראה ראיתם כי מדרסים זוהי שיטת הטיפול היעילה. אך בו בזמן צריך להודות על האמת, מדרסים יכולים גם למנוע אצבעות פטיש. המדרס האיכותי מאפשר לאצבעות לשמור על המבנה התקין שלהן, ובכך למנוע מהן להתעוות. אצבע פטיש לא יכולה להיגרם אם אתם רכשתם מראש מדרסים על מנת להתמודד עם הבעיה. אפילו אם אין לכם בשלב הזה אצבע פטיש, אתם כמובן לא תרצו שזה יקרה.

 

אל תתעלמו מנורות אדומות

טיפול באצבע פטיש מחייב אתכם להיות תמיד עם היד על הדופק. גם כאשר תרצו למנוע אצבעות פטיש יהיה עליכם להיות עם היד על הדופק. כל נורה אדומה אמורה להביא אתכם למצב שבו תקבעו תור אצל הרופא. המטרה שלכם היא להגיע לרופא על מנת שיבחן את המצב מקרוב. אם הרופא יזהה את הבעיה בזמן, הוא יוכל לפתור אותה במהירות. לעיתים מניעת הבעיה תהיה כרוכה בכך שתהיו עם יד על הדופק ולא תנוחו על זרי הדפנה.