הברחת נכסים בעת גירושין

כאשר אתה שוקל להתגרש, חשוב לקחת בחשבון את הנכסים החשובים ביותר שלך ולהיות מוכן לתת לדברים להתנהל. כשמדובר בנכסי הגירושין הגבוהים ביותר בטקסס, על שני הצדדים להיזהר בעת מכירת מה שיכול להיחשב רכוש זוגי. בקליפורניה, קנסות בגין הסתרת נכסים זוגיים יכולים לכלול קנסות של עד 1,000 דולר עבור כל אחד מבני הזוג שמסתיר נכסים שעלולים להפר ועשויים גם להפר את החוק בקליפורניה. אם בן / בת הזוג שלך מוכר רכוש זוגי בפחות ממה שהוא שווה, הוא עלול להסתיר אותו.

במקרים בהם קיים הסכם לפני הנישואין להסדרת חלוקת הנכסים

בית המשפט יקבע כיצד יש לחלק נכסים ורכוש. מערכת זו נופלת בתחום שיפוטם של בית המשפט לערעורים פליליים בטקסס ובית המשפט העליון בטקסס ותאמר לך כיצד יכול שופט לפרק נכסים זוגיים. זה חייב להיות מבוסס על הראיות ששני הצדדים נוכחים במשפט וזה יגיד לך כמה שהשופט יעשה.

אם אתה עובר גירושין ויש לך חשש לחלוקת נכסים או חובות

עליך לפנות לייעוץ מעורך דין משפחתי מנוסה בקרבתך. עורך דין יכול לסייע בהגנה על האינטרסים והנכסים שלך בכך שהוא פועל כעורך דין שיסייע לך להגיע להסדר גירושין הוגן ביותר האפשרי על פי החוק. אם ברצונך לשמור את פרטי חלוקת הנכסים והחובות לעצמך במהלך הגירושין, עדיף לתת לבית המשפט להכריע. בדוק את 40 הסודות האלה של עורכי דין מובילים לגירושין כדי לעזור לך להגן על הנכסים, להישאר בצד המנצח ולעבוד עם בן / בת הזוג שלך.

לאורך השנים זיהו עורכי דין ורואי חשבון פליליים כמה שיטות נפוצות בהן בני הזוג מסתירים נכסים

כגון שימוש בחשבונות בנק מזויפים, החזרי מס מזויפים ומסמכים מזויפים. אם אתה מאמין שבן / בת הזוג מסתיר נכסים, עליך להתייעץ עם עורך דין בעל ניסיון במחקר נכסים. חשוב גם שלעורכי הדין תהיה גישה לנכסים פוטנציאליים מהנישואין כדי לעזור להם למצוא נכסים שבן זוג עשוי להסתיר. אם אתה מאמין שאתה או בן / בת הזוג שלך מסתירים נכסים, שימוש בתגליות רשמיות עשוי להיות דרך טובה יותר לעזור לך לחשוף את הנכסים. יש לאסוף מסמכים אלה מראש ויכולים לסייע בשימור הרכוש הנפרד כביכול בהליכי גירושין.
עבור מידע בתחום של עורך דין גירושין והברחת נכסים בעת גירושין מומלץ לבקר ב- adv-office.co.il

זה חשוב מכיוון שסביר להניח שתרצה לדעת מבן / בת הזוג שלך אם הם זוגיים או נכסים נפרדים

אם אתה יודע עליהם, אתה יכול לעקוב אחר כספים והוצאות במהלך הנישואין, מה שבתורו יסייע לך למצוא כסף או נכסים שעלולים להיעדר. אם אינך סבור שבן / בת הזוג שלך מגלה מידע כספי מרצון במהלך הגירושין, על עורך הדין להשתמש בהליך המשפטי הרשמי כדי להשיג את המידע והמסמכים. עורך דין במשרד עורכי דין באוקלהומה יודע בדיוק לאסוף ולהציג את הראיות שדרוש בתי משפט לגירושין. אם אתם חושבים להגיש בקשה לגירושין או שקיבלתם כבר ניירות גירושין, חשוב לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין מנוסה שיוכל להנחות אתכם בתהליך.

אם אתה חושב שבן הזוג שלך מסתיר נכסים או כספים

בדוק מה ייחשב לרכוש זוגי. המשמעות היא כל דבר שנרכש במהלך הנישואין וכבר אינו מסווג כרכוש נפרד, כגון בית, רכב או נכסים אחרים. Cockerham גם מציין כי רואי חשבון פליליים יכולים לתת לך מידע מדויק שאדם שעובר גירושין לא יכול לקבל מבן הזוג (לשעבר). לעולם אל תחלק נכסים שנרכשו במהלך נישואין, נכסים שנרכשו לאחר פרידה או גירושין, שעברו בירושה או הורישה במהלך הנישואין. אין הגבלה על סכום הרכוש שכל אחד מבני הזוג מחזיק לעצמו ואין הגבלה על מספר הנכסים לאדם.

אין הגבלה על כמות הנכסים שנרכשו או נרכשו או נרכשו במהלך הנישואין או כסף שזורם לחשבונות משותפים

כל כסף או נכס שהיה לך לפני הנישואין שלך צריכים להיכלל בפיצול הרכוש המשותף, בין אם מדובר ברכוש זוגי ובין אם לאו. מדובר ברכוש שנרכש, נרכש, נרכש או מוריש במהלך הנישואין.

דחייה לאחר גירושין פירושה שההכנסה לאחר גירושין אינה בספרים, אלא רק בחשבון המשותף.

אם אתם חושבים להגיש בקשה לגירושין או להפרדה משפטית

תמיד מומלץ לבחון את המצב הכלכלי של בן / בת הזוג. הקפידו למצוא עורך דין לגירושין בקרבתכם שיוכל לייעץ לכם כיצד להתגרש. למידע נוסף על גירושין, כולל אפשרות להוצאת הילדים מהארץ במהלך הגירושין, אנא בקרו בדף הגירושין הכללי שלנו. אם בן / בת הזוג שלך לא חותם על הניירות או מגיש תיקים בעצמו, ייתכן שעדיין תוכל להגיש בקשה לגירושין כגירושין ללא עוררין, גם אם הם לא חותמים על שום נייר.