החלפת ירך בגישה קדמית: מדוע כדאי לבחור באפשרות הזאת?

ניתוח החלפת ירך רלוונטי מאוד אצל בני 60 ומעלה, אשר סובלים מכאבים שונים באזור הירך. הסיבה להחלפת הירך בגישות שונות היא כי ישנה שחיקה גדולה שהצטברה לאורך השנים. שחיקה שהצטברה לאורך השנים ונותנת את אותותיה בגיל מבוגר כאשר הגוף אינו יכול לעמוד עוד. במקרה כזה ישנו צורך לבצע ניתוח על מנת להחזיר את החיים למסלולם התקין. מדוע כדאי לכם ללכת על האפשרות של החלפת ירך בגישה קדמית? אם אתם מחפשים מידע נוסף, תוכלו ללחוץ כאן.

 

חזרה לשגרה תוך זמן מינימלי

אחת מהבעיות המרכזיות של כל מי שנדרש לבצע ניתוח החלפת ירך היא תקופת השיקום הארוכה. בחלק מהמקרים מדובר על שיקום של מספר רב של שבועות, שיקום שמשבש את כל השגרה. במקרה כזה נדמה כי הניתוח חייב להתבצע בזמן מאוחר ככל האפשר. אם תלכו על האפשרות של ניתוח החלפת ירך בגישה קדמית תוכלו לקבל אפשרות לחזרה לשגרה תוך תקופת זמן מינימלית. 

 

אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

לא רוצים לקחת סיכונים? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. לא מדובר על ניתוח פשוט, כזה שכל רופא מנתח יכול לבצע אותו. הניתוח הזה הוא ניתוח יחסית מורכב, ולכן כדאי לכם להתייחס אליו בצורה מעט זהירה. המטרה שלכם היא לבחור את הרופא ואת השיטה הכי טובים שיש. ניתוח החלפת ירך בגישה קדמית מביא איתו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, כאלה שלא תוכלו למצוא באף שיטה אחרת.

 

כמעט ולא קיימות תופעות לוואי

כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם לאחר ניתוח החלפת ירך עלולות להגיע לא מעט תופעות לוואי. תופעות לוואי שעלולות להיות יותר חמורות מאשר הכאבים שמהם סבלתם טרם ביצוע הניתוח. לפני שאתם מכניסים את עצמכם לחדר הניתוח מוטב כי תבחנו את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם. האפשרות של ניתוח החלפת ירך בגישה קדמית מביא איתו אחוזי הצלחה גבוהים ומינימום תופעות לוואי. כך שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הניתוח יעבור בשלום, ולא תצטרכו להתמודד עם בעיות נוספות. תוכלו להיות רגועים ולדעת כי אין סיבה לדאוג.