חדר שינה מהסרטים – מדריך שיעזור לכם לעצב את החדר בדיוק כמו שאתם חולמים!

חדר שינה זה בין חללי העיצוב שהכי כיף לעצב. הסיבה לכך היא שאתם יכולים להרגיש חופשי לעצב בדיוק איך שבא לכם, לשלב את התמונות שהכי משקפות את האופי שלכם ואתם יכולים ממש להפוך את החדר שלכם לחדר שינה חלומי מהסרטים. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב את החדר שלכם כפי שאתם רוצים. המאמר זועד לתת לכם השראה, חדר שינה זה לגמרי שלכם, ממליצה לקחת את כל הטיפים לעולם הפרטי שלכם.

חדרי שינה – אל תפחדו לבטא את המיניות שלכם בחדר

אחד הדברים שמאפיינים את האופי שלנו זה מיניות ותשוקה. לפעמים אנו חווים קצת בושה וקצת רצון לשמור זאת לעצמנו. לכן ברוב המקרים לא נוכל לעצב חללים אחרים בבית, או במשרד באופן שמשדר את האופי המיני שלנו. אך כאן, בחדר השינה אתם יכולים להביע ללא בושה את הצד הזה. אני בדרך כלל ממליצה לשלב תמונות לחדר שינה שמשדרות אהבה, אינטימיות, נשים וכל מה שאתם לא מעזים לשים במקום אחר. תוכלו למצוא מגוון באתר תמונה, לחצו על הקישור המצורף ובחרו את התמונה האינטימית שלכם.

תמונות של נשים – לשדר עוצמה וליצור חלל מהסרטים

כמו שכולנו יודעים, בין אם מדובר בחדר גברים ובין אם מדובר בחדר נשים, תמונות של נשים יכולות להעצים חללים ולהפוך אותם להרבה יותר אינטימיים ואישיים. בתור אישה, יש לי בחדר תמונה ענקית של אישה שמשדרת את העוצמה הנשית שאני כל כך מתחברת אליה ושואפת אליה בכל יום. בדרך כלל גברים אוהבים לשלב תמונות נשים אך מניסיון אישי, תמונות כאלה מעצימות גם את המין הנשי ומזכירות לנו שאנחנו כולנו ביחד אחת בשביל השניה.

רוצים להפוך את החדר שלכם לאופנתי? ככה תעשו זאת!

עיצוב חדר מהסרטים יכול להיעשות על פי עיצוב אופנתי וטרנדי. אני ממליצה לבחור צבעים מינימליסטים השולטים בחלל החדר. כך תוכלו לשלב אלמנטים מגניבים, טרנדים אופנתיים שיהפכו את החדר שלכם לחלום אחד גדול! שימו כוורות, מתלה לתכשיטים, כריות עם ציורים טרנדיים ועוד. בנוסף תוכלו לשים תמונות אופנתיות של קוקו שאנל, ורסצ'ה, ווג, נשים ועוד. 

באתר זכוכית יש מגוון רחב של תמונות יופי וטיפוח שיתנו לחלל החדר שלכם טאץ' בלתי נשכח!

לסיכום –

עיצוב חדר שינה יכול להיות חוויה בה אתם ממש מביאים האופי שלכם אל תוך החדר. אתם יכולים להפוך את החדר שלכם למקום הרגיעה שלכם בו אתם מתחברים אך ורק לעצמכם. בלי פוזות, בלי לנסות להרשים ובלי לפחד להביע את האני האמיתי שלכם. אם אתם אוהבים ציור, שימו אלמנטים של ציורים, אם אתם אנשים מיניים, שימו אביזרים מגניבים ושימושיים.