חלום מתגשם – 7 טיפים לבחירת תמונות מותאמות אישית לאופי הבית שלך

שילוב תמונות בבית הפרטי שלנו יכול להפוך את כל העיצוב להרבה יותר עשיר ומרשים. הרבה אנשים מתקשים לבחור תמונות מותאמות לאופי הבית ולפעמים לא מצליחים להשיג את התוצאה הרצויה וחושבים כי תמונה לבית אינה נחוצה ואף הורסת את העיצוב. אני כאן כדי לעזור לכם להתאים את התמונות הכי מדויקות לאופי הבית שלכם. אז לאיזה פרמטרים חשוב להתייחס ומה אתם צריכים לשקול בעת בחירת התמונה?

  1. צבעים – מה הצבע השולט בבית שלכם?

הטיפ הראשון נורא חשוב, בחירת תמונות חייבת להיעשות בהתאמה מלאה לצבעי הבית שלכם. נסו תמיד לבחור את התמונה שתבליט את הצבע הכי פחות דומיננטי בבית שלכם. כך לדוגמה, אם רוב הבית שלכם בשחור לבן, ויש לכם אלמנטים עיצוביים (כרית, ואזה, אגרטל ועוד) בצבע צהוב. אזי התמונה חייבת לשלב בתוכה את הצבע הצהוב.

  1. צורות – בחירת התמונה חייבת להיעשות בהתאם לצורת העיצוב הקיימת

עיצוב מותאם לאופי הבית חשוב נורא על מנת לקבל תוצאות רצויות. לכן, הביטו בחחל העיצובי שלכם, ותשאלו את עצמכם – האם הוא משלב אלמנטים עגולים? מרובעים? קווים? כך תוכלו לבחור תמונות המשלבות אלמנטים בצורות זהות לעיצוב בבית.

  1. אופי הבית – מה אופי עיצוב הבית שלכם? מסורתי או מודרני?

לפעמים אנשים יכולים לשלב תמונות שלא קשורות לעיצוב בבית שלהם. דוגמת העיצוב המסורתי שיכול להראות נורא יפה אבל במידה ומשלבים בו אלמנט מודרני, ברוב המקרים זה יהרוס את הבית. בית מסורתי יכול לכלול בתוכו תמונות מסורתיות כדוגמת תמונות ירושלמיות, עתיקות וצילומים של ארץ ישראל.

באתר תמונה תוכלו למצוא מגוון תמונות של הכותל לעיצוב הבית המסורתי. תמונות המשלבות בתוכן מודרניזציה ומסורת היכולות לתרום לסגנון העיצוב בבית שלכם.

  1. היצמדו לטעם האישי שלכם!!

 

חשוב נורא לבחור תמונות שאתם אוהבים. הטעם האישי שלכם משחק תפקיד חשוב כאן, הרי כל הבית שלכם בנוי על פי טעמכם האישי. אל תקשיבו לעצות או לסגנונות מומלצים אלא תלכו עם הלב שלכם.

 

  1. תמונות פופ ארט לבית עם עיצוב ניטרלי

 

ההמלצה הזו תיתן לכם את צבע ותכניס חיים אך תוך הבית שלכם. בחרו תמונות עם עיצובי פופ ארט מגניבים מלאים בצבע וכך תהפכו את החלל של הבית שלכם להרבה יותר צבעוני ונחשק. זאת מומלץ במיוחד לבתים עם עיצוב שקט, מינימליסטי וניטרלי.