טיפול בכוויות באמצעות ג'ל אלוורה

אלוורה הוא צמח מרפא טרופי המשמש מזה אלפי שנים לטיפול במחלות עור כמו פצעים וכוויות. אחד השימושים הפופולריים ביותר בצמח זה, זה עוזר לקרר את העור ומאיץ את הריפוי. צמח האלוורה משמש במשך יותר מאלף שנים לריפוי פצעים, כוויות וסוגים אחרים של בעיות עור, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

בנוסף, ג'ל אלוורה ידוע ביכולתו להרטיב את העור מבלי להשאיר שאריות, מכיוון שלפעמים קרמים כבדים יכולים. בניגוד לקרם לחות רגיל בשוק, ג'ל אלוורה, כשהוא משמש כג'ל לחות, אינו משאיר סרט שמנוני על הפנים והעור.

אלוורה יכולה גם לעזור בלחות העור ולמנוע פילינג המתרחש לעיתים עם כוויות שמש

ג'ל אלוורה ניתן להשרות במים מספקים כדי להרטיב את העור, במיוחד בימים הראשונים לאחר הצריבה. בנוסף להימנעות מעור יבש ומתקלף, הקשור לריפוי כוויות, הוא גם מעניק לחות לעור לטווח הארוך.
לעוד פרטים אודות טיפול באמצעות אלופירסט יש לבקר באתר aloe-first.co.il

אלוורה (אלוורה ברבדנסיס)

הוא אחד הצמחים העתיקים ביותר הידועים כבעלי סגולות מרפא. גם היום הוא זוכה לשבחים על כמה מתכונותיו הרפואיות, שלדבריו מסייעות בריפוי כוויות, פצעים וצלקות. מחקרים הראו כי אלוורה היא שיטה יעילה לריפוי כוויות מדרגה ראשונה ושנייה ", אומר ד"ר אקסט. המכונה גם" צמח כוויות ", והוא יכול לעזור בריפוי כוויות וכוויות אחרות כגון כוויות בעור, עיניים, אוזניים, אף, פה, גרון וגרון.

ספקי שירותי בריאות ממשיכים להמליץ על שימוש באלוורה כטיפול להקלת תגובות עור הנגרמות על ידי רדיותרפיה, כגון כוויות בעיניים, באוזניים, באף, פה, גרון וגרון.

ניתן להשתמש באלוורה גם

כדי לשמור על לחות ושלמות העור ולמניעת כיבים, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות כגון תכונות אנטיבקטריאליות. אלוורה משמש לעתים קרובות בשילוב עם טיפולים אחרים לכוויות ופצעים כדי לרפא אותם. אנו דנים בטיפולים קליניים המתמקדים בטיפול בכוויות, כמו גם בשימוש בג'ל אלוורה כטיפול בכוויות אחרות.

Shahzad et al.

5) העריכו את היעילות של ג'ל אלוורה בהשוואה להלבשת קרם SSD לטיפול בכוויות בחולים עם כוויות תרמיות בארצות הברית. יעילות ג'ל אלוורה בהשוואה לקרם SSD לטיפול בחולים עם כוויות תרמיות עם ג'לים אלוורה (SSD) וקרמים מסוג SSD לכוויות תרמיות: השוואה בין יעילותם של חולים עם כוויות תרמיות שכוסו בג'ל אלוורה לבין אלו אשר לא היו. המטופלים שנשרפו תרמית עם חולים שנשרפו תרמית בג'ל אלוורה הראו יתרון על אלה שלבושים ללא כוויות מבחינת קרמי SSD. במילים אחרות, גרגירת הרקמה המתפתחת במהירות וריפוי כוויות מהיר מצביעים על כך שלשימוש בג'ל אלוורה יש השפעות ריפוי מהירות משמעותיות ומקדם את תהליך התיקון. לפני שאנחנו נכנסים למפרט של ג'ל אלוורה והשפעותיו על כוויות, אנו לומדים תחילה כיצד לחלץ אותו ישירות מהצומח. אתה יכול לקנות בקבוק ממנו בבית המרקחת המקומי שלך או לקנות גבעולים של צמחי אלוורה בחנויות טבע מיוחדות. ג'ל אלוורה יכול לשמש ישירות כצמח או כחלק מנוסחת לחות העור.

הדרך הטובה ביותר להשתמש באלוורה

היא לקחת את הג'ל ישירות מהצמח עצמו או להשתמש במוצר המכיל כמעט 100% אלוורה. אם אתם רוצים להרגיע מעט את העור היבש והמגרד שלכם, ה- Vera-Gel הוא בחירה טובה – כמרכיב. ניתן להשתמש ב- Aloe verA גם בקירור, כך שאם אתה שומר צמח במטבח שלך למטרה זו, אתה יודע כמה מרגיע הג'ל במקרה של כוויות.

אריתמה המושרה על ידי UV עם המיץ והעלים של צמח האלוורה

לכן נסו ללכת ישר למקור במקום לקנות בחנות – קנו ג'ל אלוורה. בנוסף, קרמי ג'ל הם בחירה טובה לעור יבש ומגרד וכוויות. עם זאת, מחקר קטן שנערך בשנת 2005 מצא כי עד 70 אחוזים מהקרם של aloo veras יכולים לשמש כוויות, ולכן עדיף להיצמד לג'לים הטהורים. מיץ ג'ל אלוורה הוא אנטיבקטריאלי ובעל איכות מרגיעה המסייעת לכם להימנע מהפילינג שבדרך כלל קשור לנזקי שמש.

נתונים קליניים על ג'לים אלוורה הם דלילים, מה שיכול להיות בין השאר בגלל האינדיקציות הרבות האפשריות לג'ל.

אביג'ן מ 'דיווח על השימוש בג'ל אלוורה לטיפול בכוויות בחולים עם קוליטיס כיבית. מחקר מקרה שדווח במחקר קליני על חולי כוויות עם השפעה חיובית של הג'ל על כוויות עורו של חולה.