טיפים איך לעשות קריוקי בבית

בין אם אתם עורכים מסיבה דיגיטלית עבור עמית שהחמצתם או מסיבת רווקים וירטואלית, ריכזנו את כל מה שאתם צריכים למסיבת קריוקי בבית. בין אם אתם מעוניינים להכין ערכת קריוקי משלכם לבית, או סתם לשיר לבד בביתכם בכדי להיות בדרכים, או לזמנים בהם אתם רק רוצים לשיר את המועדפים עליכם, הרכבנו את המדריך הבא שיעזור אתה מבין את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

כדי להתחיל את הדרך למערכת הקריוקי הטובה ביותר, עיין במבחר מוצרי K קריוקי שלנו והתחל לתכנן את המסיבה הראשונה שלך. ראשית, נשתמש בהתקנת kARAoke פשוטה בבית ואז בהתקנה מתקדמת יותר למסיבה וירטואלית במלון או במקום אחר.

אם אתם מחפשים מכונת קריוקי עם אורות לילדים

כדאי לכם לבדוק את מערכת הקריוקי של מכונת השירה. ישנם בשוק סוגים רבים ושונים של מכונות KARAoke, אך ניתן גם להשתמש במחשב שלך כמכונת KARAKE. SML385W ל- SML283P קיימת "מכונת קריוקי" לטלוויזיה חכמה, וישנן מספר אפשרויות נוספות למחשב הביתי שלך, כגון סדרת S, סדרת S או סדרת K.

אחד ההיבטים הגדולים של מכונות קריוקי הוא שאתה יכול להגדיר אותם ולחבר אותם למחשב שלך כך שהם יוכלו לעקוב אחר מילות השיר שמושר על המסך. אם אתה מסוג הזמרים שצריך לראות מילים, אתה צריך מסך מובנה, אבל אתה לא.

עכשיו שיש לך את כל המכשירים

אתה רק צריך להגדיר את מערכת הקריוקי שלך במחשב הנייד שלך. לאחר שתסיים, תוכל להתחיל לגלול בין כל שירי הקריוקי הזמינים ב- YouTube. אתה יכול גם לגשת למספר שירותים אחרים כגון סטינגריי קריוקי וסינג – סינג קראייק, המציעים ספריית kARAOKE מורשית. מכונות אלה מקלות עליך לחבר את המחשב, הטלפון ואפילו הטאבלט או הטלפון הנייד שלך למכונה.

כמו כן, אתה צריך לדעת שיש אפליקציות שם. זה עוזר לך להשתמש בכל מקור שמע כדי שתוכל להתחיל לשיר את השירים האהובים עליך. אם תחליט לא לערוך מסיבת קריוקי או סתם רוצה לשיר באופן פרטי ב- Karafun, פשוט קח את זה לא מקוון למספר דקות.

כאן תוכלו למצוא את רשימת אפליקציות הקריוקי האהובות עלינו והטיפים שלנו לאביזרי קריוקי הטובים ביותר

אם אתה שוקל לקנות מערכת kARAoke בבית, תוכל גם להירשם לאפליקציית K Karaokes דרך חשבון המדיה החברתית שלך. חלק מהאפליקציות הללו מאפשרות לך לקרנוקי במכונות ולחלקן אפילו יש חיבור למדיה חברתית, כך שתוכל לשתף את שירי Kraoke שלך עם אנשים אחרים באתר שלך. תכונה זו הופכת את זה להרבה יותר קל מאשר רק לשיר רצועות YouTube, אז חפש את מכונות הקריאקים המדורגות ביותר ובדוק אותן. אנו נסביר כיצד להשתמש במחשב שלך כמכונת קריוקי, כיצד לשיר את כולם אם ברצונך לשמור על זיכרון האירוע, ובאיזה סוג תקליטור עליך להשתמש. לאחר שמצבך ומחובר קל להזרים שקיות קריוקי ולשיר באמצעות המיקרופון הנלווה. כל שעליך לעשות הוא לטעון את אפליקציית K Karaoke שלך, להעלות את הטקסט במכשיר שלך ולהתחיל לשיר יחד. זכור שאתה לא במסיבת קריוקי רק בגלל שמישהו שר "אל תפסיק להאמין". "הנה רשימת שירי צ'קים נהדרת שתתן לך השראה, כמו גם כמה טיפים וטריקים לשירים הטובים ביותר ברשימה.

אם אתה רוצה לעשות דואט עם חבר, למכונת הקריוקי שלך יש שני נוספים כניסות מיקרופון. יהיה שימושי אם שני המיקרופונים נמצאים במיקומים שונים לשיר ביחד או בדואטים.

אם אתם מחפשים מיקרופון קריוקי

עליכם להשקיע בכזה שתופס את צליל החותם ביעילות. רוב המכונות מגיעות עם מיקרופונים משלהם, אך ניתן גם להתאים אישית את מערכת הקריוקי שלך על ידי השגת מיקרופון משלך. תוכל גם לבחור רמקול ייעודי ל- KARAoke שיש בו את כל מה שאתה צריך בכדי להפוך את הערב KARAKE שלך לקל ככל האפשר כדי להפוך אותו ליותר כיף כמו שצריך להיות.

מיקסר

הוא מכשיר שמע שמאפשר לכם לערבב את הצלילים משיר הקריוקי והמיקרופון ולהפיק אותם למקור שמע יחיד. מערבל סאונד של KARAoke ממלא את החסר במיקסרי השמע שלכם. בכך שאתה מאפשר לך לשלב צלילים שונים מ- di מקורות רחבים כגון מוסיקה, אפקטים קוליים או אפילו צליל הקול שלך.

לא כולם יזדקקו למיקסר שיש להם

אבל אם כן, כך תתחיל את מסיבת הקריוקי שלך על ידי חיבור הטלוויזיה למיקסר קריוקי. כדי לראות כיצד זה עובד בפועל, צפו בסרטון זה שבו סינגה ביזנס פרו מחבר את כל המכשירים הדרושים בכדי להתחיל את מסיבות הקריוקי של סינגה.