מדבקות שם לילדים

ילדים יכולים לתפעל את המערכת ולהשאיר את ההורים מתוסכלים ומכים. חיסונים נגד שפעת, לשון לחוצה במהלך בדיקת גרון ואוטוסקופ באוזן הם רק חלק מהסיבות לכך שילדים חוששים ללכת לרופא. בניגוד למבוגרים, ילדים לעתים רחוקות רואים את החלק הפנימי של משרד רופא או מבנה בית חולים.

יש כמה דברים שאחיות ורופאים יכולים לעשות כדי להקל על הטיפול הרפואי במטופלים שלהם, כמו מדבקות עם מוטיבים לילדים כדי למשוך את תשומת לבם של הילדים.

תרשימי מדבקות הם סוג פופולרי של הורות

והם עובדים במידה מסוימת. ניתן להבין את המשיכה של תרשימי המדבקות: הן מספקות דרך מהירה לתת לילדים תמריצים לעבוד לקראת משהו חיובי. השימוש בתרשימים של מדבקות יכול להיות דרך לעודד ילדים להשיג מטרות התנהגותיות ולהעביר מסרים נסתרים מפתיעים על התנהגות הילד.

מדבקות לשימוש חוזר מקדמות משחק יצירתי ועוזרות לקטנטנים לתרגל את המוטוריקה העדינה שלהם

כבונוס מיוחד להורים מדבקות לשימוש חוזר אינן דביקות כמו מדבקות אחרות, כך שאם הן מגיעות בטעות על הרצפה, הקיר, הרהיטים או הבגדים, קל להסיר אותן. פעילויות מדבקות רבות, כמו ספר המדבקות הרב פעמי לפעוטות, הן ניידות, מה שהופך אותן לצעצוע אומנותי מצוין לטיול כשילדיכם צריכים לחכות.

חיפשתי באמזון כדי לבנות רשימה של מיטב ספרי המדבקות לשימוש חוזר ופעילות לפעוטות. ספר מדבקות טוב מספר סיפור שמשקע את ילדכם בעולם אחר, בין אם דרך הג'ונגל עם חיות הבר או האוקיאנוס עם כרישים ודולפינים.

זה אולי נראה קצת מופרך להאמין שמדבקות יכולות לשנות את ההתנהגות של ילדים בגיל הרך

בעוד שילדים גדולים זקוקים למערכת תגמול מורכבת יותר, מדבקות מספקות חיזוק חיובי מספיק בכדי להניע ילדים בגיל הרך לשנות את התנהגותם. הטמעת תרשים מדבקות יכולה להיות דרך יעילה לשיפור התנהגות ילדיכם.

דיאגרמות מדבקות יכולות לשמש גם לילדים הזקוקים לעזרה נוספת מעט בכדי להתמודד עם התנהגות מסוימת

תאר לעצמך התנהגות שאתה רוצה לראות, ובכל פעם שילדך מראה את ההתנהגות הזו, אתה מציע מדבקות. התנהגויות מסוימות המגיבות היטב לתרשימי המדבקות הן: שינה טובה יותר.

אם תפסיק להשתמש בתרשים התגמול

התנהגות ילדיך עשויה להשתנות. לדוגמא, תוכל להפסיק את התרשים על ידי הארכת הזמן שבין נקודות המדבקה. זכרו לתגמל את ההתנהגות כשרואים אותה, מה שמניע את ילדכם. אם הילד שלך מקבל מדבקה מדי יום לפרוק את המדיח, אתה יכול לתת לו שבחים וחיבוקים כל יומיים. אם לילדכם לא מגיע מדבקה, הזכרו להם שהם יכולים לנסות אותה שוב בפעם הבאה. אם תפסיק להשתמש בתרשים תגמולים, סביר יותר שילדך יחזור להתנהגותו הישנה.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש בקירות, פוסטרים, דיאגרמות או רווחים כדי לתקתק מדבקות. ניתן למנות תרשימי תגמולים כדי להראות התנהגות חיובית או יעדים שילדך אמור להשיג, למשל, על ידי עריכת השולחן או הכנת שרוכי נעליים משלך לילדים שלך.

בכל פעם שילדכם עושה זאת, הם מקבלים סימון, מדבקה, מקום או כוכבים באפליקציה. לאחר שנוספו מספר מסויים של קרציות, מדבקות או כוכבים, יש פרס. ילדים יכולים לקפוץ ולקפוץ על המדבקות, לגעת בהן ולעבוד על תפיסה מרחבית.

מדבקה המוצמדת לנעל יכולה לעזור לילד לנעול את הנעל ברגל ימין. השתמש במדבקות כסימן חזותי כדי לגלות מה שמאל או ימין בגופך. ניתן להשתמש במדבקות כדי לתגמל ילד בגין נגיעה בתא חושי מבולגן או השתתפות בטיפול או בטיפול קשה.

ילדים יכולים להשתמש במדבקות לבניית כוח בשרירי היד הפנימיים

כדי לקלף מדבקות ממשטחים עמידים. ילדכם צריך להשתמש בשרירים פנימיים המגדירים את קשת היד כדי לשלוף את המדבקה. פעוטות יכולים לעבוד עם שמות חלקי גופם כדי להצמיד מדבקות לרגליהם ולחלקים אחרים.
למידע נוסף אודות מדבקות שם לילדים כדאי לבקר באתר myheartshop.co.il

במקרה הגרוע, מכה או דפיקה בחלון האחורי יכולים לחסום את נוף המדבקות. מדבקות נשמעות מספיק סבירות כדי לעזור לעובדי הצלה לדעת היכן נמצא ילד קטן, אך יתכן שהריסות לא נראות מיד.

למרות ערכם הלא ברור, ניתן לראות מדבקות על החלונות האחוריים של מיליוני מכוניות. משיכת המסר התפשטה לאזורים אחרים בתרבות ההמונים.

סימנים אלה נועדו לפנות לרגשות, ולא לשרת מטרה רציונאלית. תגמולים מושכים ילדים מכיוון שהם מניעים ילדים להתנהג בצורה מסוימת, גם אם מוטיבציה זו אינה מכוונת למטרה התנהגותית.

למדו ילדים (והורים) לשאוף לתחושת עצמי עמוקה יותר מאשר להרוויח מדבקות

תגמולים חיצוניים כמו מדבקות לוקחים מילדים תחושה פנימית של מה שנכון. היחסים והאינטראקציה בין הורים לילדים הם המפתח האמיתי להביא לילדים להשגת מטרותיהם. עזרה לילדים להתמודד עם אתגרים היא הזדמנות להורים וילדים להתחבר ברמה הרגשית, לתקשר ולהתייחס זה לזה. זה אולי נראה רציני, אבל זו למעשה הזדמנות נפלאה ללמידה עבור ילדכם.

כשמדובר בהחזקת ילדים על בהונותיהם

אין דבר טוב יותר מספרי מדבקות. הם לא רק ספר מדבקות טוב לילדים שיעסיק אותם בשיפור המיומנויות המוטוריות שלהם, אלא שהם יכולים גם לאסוף את המועדפים עליהם ולקלף משטחים מעוטרים. כל הורה זקוק לקלאץ 'של צעצועים, אך אין מוצר מושלם שיעמיד ילדים בילויים במשך שעות.

חבילה זו מכילה 150 מדבקות ויניל הניתנות להסרה בקלות הניתנות להעלאה ולמיקום מחדש

כל עמוד מלא בפעילויות חינוכיות מהנות כמו מבוכים, תמונות נסתרות וחידות, עם שימוש במחקים יבשים ובמדבקות רב פעמיות. ניתן גם למלא בנפרד את הדפים בסמלים לבחירתכם ולשנות את שמות והתוויות של האורחים.