מה הם מוצרי פרסום?

במאמר זה תגלו שלושה סוגים של קמפיינים פרסומיים בפייסבוק שבהם תוכלו להשתמש כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלכם בפייסבוק. היום נדון מדוע מוצרי פרסום הם חלק כה חשוב בכל קמפיין פרסומי למוצר או שירות, אפילו בעידן הדיגיטלי של ימינו.

פרסום בגוגל מסווג כסוג נפרד של פרסום

אך הוא יותר אסטרטגיית פרסום. אלה כוללים מודעות חסות המדגישות את המותג שלך, כותרות המודעות ומודעות החיפוש המציגות מוצרים מרובים, ומודעות מוצרים המתמקדות בתחומי העניין של הקונים במקום להשתמש במונחי חיפוש. דוגמה זו לפרסום מוצרים מציגה סוגים שונים של סרטונים בהם משתמשים חברות שונות לקידום המוצרים שלהם.

דוגמאות נפוצות לפרסום מקוון כוללות תוכן ממומן, כותרות מודעות, מודעות חיפוש ומודעות מוצר. דוגמאות למדיה בתשלום כוללות טלוויזיה, רדיו, עיתונים, כתבי עת, בלוגים, אתרי אינטרנט, מדיה חברתית וכלי תקשורת אחרים.
כדי לקרוא עוד בנושא של מוצרי פרסום לעסק יש לבקר באתר אינסטלטורבתים.com

כפי שנדון בהמשך מדריך זה, חולצות ממותגות ומוצרים ממותגים אחרים כגון בגדים ואביזרים יכולים גם להיחשב כפרסום.

פרסום מחייב מפרסמים (הנקראים גם נותני חסות) לשלם על מנת ליצור מסרים פרסומיים, לקנות מדיה פרסומית ולפקח על מאמצי הפרסום. פרסום הוא צורת שיווק בתשלום בה מזוהה החסות לפי שם המוצר, שם המותג, הלוגו, הצבע או זיהוי אחר.

מטרת הפרסום היא לדחוף ולהזכיר לצרכנים ולשים עין על מותג המוצר. מדוע לקוח פוטנציאלי זקוק למוצר שלך, כיצד משתמשים בו ומה היתרונות בשימוש בו? לוח זמנים זה עובד היטב עבור מוצרים ושירותים הנצרכים לאורך כל השנה.

קמפיין פרסום מצליח יפיץ את הבשורה על המוצר או השירות שלכם

ימשוך לקוחות, ייצור מכירות ויצירת מכירות. וידאו מרתק יותר מכל סוג אחר של פרסום ויכול לייצר עליות אדירות במכירות המסחר האלקטרוני. הדוגמה לעיל של פרסום מוצרים מראה כי חברות משלבות וידאו במהירות. צרו סרטון אסטרטגיית פרסום שלכם – והשתמשו בווידאו כמרכיב מרכזי באסטרטגיה השיווקית שלכם.

חלק מתפתח בשיווק במדיה החברתית

הוא שיווק משפיעים, שבו המשתמשים הפופולריים מקבלים פיצוי על קידום המוצרים והשירותים של החברה שלך. פרסום, לעומת זאת, הוא תהליך של קידום העסק שלך ומוצריו ושירותיו בערוצים בתשלום. פרסום שונה מסוגי שיווק אחרים בכך שהוא פרסום בתשלום ויוצר המודעה הוא בעל שליטה מוחלטת על התוכן והמסר. מודעות מוצר ממומן ניתנות להתאמה אישית רק בתוכן וניתן ליצור אותן על פי רשימת המוצרים המפורסמת.

מודעות אלו יכולות לעזור לך להביא מוצרים ללקוחות מוסמכים המחפשים מוצרים באופן שלא גורם להם להרגיש כאילו מוצגת להם פרסומת

מודעות דינמיות מאפשרות לך להציג את המוצר הממוקד שלך בפני קהל רחב יותר, ולא רק למעוניינים בכך. מודעות פייסבוק נועדו להעביר את המסר לאנשים שרוצים ביותר את המוצר או השירות שלך.

ישנם כלים רבים שמשווקים משתמשים בהם כדי לקדם מוצרים ושירותים. אם אתה רוצה מידע נוסף על פעילויות קידום מכירות או אם אתה מחפש חברה שיצרה מוצר לקידום מכירות והגדילה את המכירות, לחץ כאן.

האחת

היא להשתמש בפרסום מוצרים ממומנים באמזון כדי להגדיל את הנראות של המוצרים ולקוות להגביר את המכירות. צורה אחרת של פרסום היא מיקוד מחדש או שיווק מחדש לאנשים שכבר היו באתר שלך. זה ניתן למעקב ומפרסמים יכולים לאסוף נתונים על כמות התנועה של המודעה, כמה המרות היא יצרה ואפילו מי היה מעורב במודעה.

לא רק שעליך להציב פרסומות בכדי להצליח באמזון

אלא גם לדעת אילו סוגי פרסום קיימים ומדוע פרסום באינטרנט חשוב כל כך. אם אתה מעדיף להפגין את היכולת שלך למכור מוצרים או שירותים במחיר גבוה יותר, ניתן לכלול גם מדיה משודרת בפרסום שלך. פרסום בטלוויזיה בערוצים מקומיים יכול לקחת זמן ומאמץ, אך יכול להיות יעיל במיוחד כשאתם מוכרים מוצר. אתה יודע שאנחנו זקוקים לך כדי לקבוע אם המוצרים שלך מקודמים, ופעל לפי הטיפים הבאים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

זו צורה אחרת של פרסום ברדיו וניתן להשתמש בה להפעלת פרסומת מזון הכוללת מחיר מיוחד למאמר מסוים. ניתן להשתמש בפרסום זה בפרסום, כגון במבצעים בחנויות, בקידום מדיה חברתית ואפילו במודעות דפוס בעיתונים.

למעשה

הזדמנויות הפרסום של מוצרים ממומנים באמזון אינן הטובות ביותר לעסקים בפלטפורמת השוק המפורסמת, אך הן קריטיות לביצועים הכוללים. מוצרים יכולים לקבל תשומת לב רבה יותר מצד נותני החסות שלהם ולגרום לקונים להצטרף בהמשך המסע של הקונה (משפך תחתון). ניתן לפרסם מוצרים, שירותים ותוכן במגוון דרכים, כולל מודעות דפוס, מבצעים ברשתות חברתיות ואפילו פרסום מודפס בעיתונים.