מה זה מחליק שיער

צוות חתן הסגנון הרכיב מדריך נהדר לרידוד שיעזור לכם למצוא את מיטב השטוחים והדגמים המתאימים לצרכים שלכם. השקנו גם דף נרחב "Best Iron Iron" בו תוכלו לבחור מחליק טוב לצרכים שלכם שלב אחר שלב.

ערכת הכלים מציעה 2 מגהצים שטוחים במחיר של 1 דולר כל אחד וכוללת מגהץ שטוח, כלי כלים וזוג מחליקי שיער במחיר של 5 דולר כל אחד. מיני פלטירון זה יכול להגיע לגלים באורך של עד 3 ס"מ בקוטר של 0.8 מ"מ.

מגהצים שטוחים טווח טמפרטורות של 170

450 מעלות כדי להתמודד עם משימות רבות של החלקה ועיצוב שיער. אם יש לך קצוות יבשים או נזק לשיער, כדאי לקנות מחליק שיער עם חום נמוך כדי למנוע נזק נוסף לשיער. מחליק טוב כמו HSI Professional יכול לחמם עד 450 מעלות, אך אם תשתמשו במחליק המספק טמפרטורה נמוכה יותר, לא תעשה דבר מלבד לפגוע בשיערך.

כמובן

צלחות טורמלין קרמיות מעט יקרות יותר מאשר מחליקי שיער רגילים, אך אם תצטרכו להוציא רק 20-40 דולר על מחליק, ציפוי קרמי הוא אפשרות טובה יותר מטפלון. זכור שעליך לבדוק את החומר של מחליקי השיער שלך כך שיתאים לכל סוג שיער. החומר שממנו עשויה לוחית ההחלקה הוא שונה מבחינת סוגי שיער שונים, אז נסה זאת.

עובי השיער שאתה מוציא לעולם לא יעלה על אורך הברזל שלך על מחליק השיער שלך

מקם את היד שלך, שמרחיקה אותה סנטימטרים מהברזל, כפי שאתה יכול לראות בתמונה, והשתמש ביד השנייה שלך כדי לעבור דרך המסרק כדי להתיר את שיערך כשהוא עובר דרכו.

אפשרות פחות מזיקה וגוזלת זמן

מברשת יישור עשויה להיות כלי נהדר ליישרים מדי פעם. זה יכול לעזור לך לעצב את הגדילים שלך כאשר אתה מחליק את השיער שלך, כמו גם ליישר את כל הסבך בשיער. מחליק או ברזל שטוח יכולים לעזור להחזיר את השיער הסורר שלך אם הוא פשוט לא מתנהג. תוכלו גם להשתמש במסלסל כדי לבצע שינויים קלים בשיער ובמחליקיכם, כמו גם להחלקת סבכים בשיער.

אם תהליך החלקת השיער הרגיל שלך לוקח יותר מדי זמן

ייתכן שהגיע הזמן לפנות למגהץ שטוח טיטניום. בחרו ברזל שטוח בגודל 1 אינץ 'ותשתמשו בו לסגנונות יותר מאשר ליישור. האדים הנובעים מצלחת המחליק מאפשרים לנו להשיג שיער חלק וחלק לחלוטין, בעוד שהאדים המשמשים בברזלים שטוחים מהבילים מסירים קמטים מבגדים עדינים. שלא כמו מחליקי שיער אחרים, דירות קרמיקה משתמשות בקיטור במקום בחום יבש כדי להשיג קווצות דקות.

אם אתה זקוק לכלי שיער רב-תכליתי שיחליק את שיערך תוך זמן קצר

אל תחפש רחוק יותר מחליק. מגהץ שטוח לא נמצא שם רק להחלקה, אלא גם לעיצוב ודברים יוצאי דופן אחרים שתוכלו לעשות בשיער. מחליקי שיער מקצועיים יוצרים שיער בריא ויפה, ומעניקים לך את התספורת הרצויה לך, מחזיקים מעמד עוד ועוד. ככל שהתוצאה נמשכת זמן רב יותר, כך איכות התוצאות טובה יותר וככל שהיא אורכת זמן רב יותר.

אם תבחר במגהץ שטוח מקרמיקה

עליך למרוח מוצר כדי להגן על שיערך מפני חום לפני שאתה מחמם. אם אתה חושב לקנות מחליק שיער קטן, זעיר, לא אחיד – מחומם ולא מקצועי – שמור אותו לעצמך. רק בגלל BaBylissPro הוא זעיר אין פירושו שתוצאותיו פחות חזקות ממגהצים שטוחים רגילים, עם שיער ננו – טיטניום – החלקה בכוח בחום של 430 מעלות פרנהייט, ברזל מיני שטוח זה Ba BylisPro יכול להפעיל כוח החלקה חזק אפילו על עבה. או שיער גס.

הדבר הבא שאתה צריך לזכור

הוא החום של מחליק השיער שלך אם אתה רוצה שיער בריא. אם יש לך שיער דק או שיער פגום מעט, מחליקי שיער צריכים להיות הבחירה הראשונה שלך מכיוון שהם בדרך כלל משתמשים בחום פחות מאשר מגהצים שטוחים. מחליקי שיער הם כלים חמים, כלומר עליך להגן על חום בכל פעם שאתה משתמש בהם כדי למנוע נזק. נשים עם שיער עדין צריכות להיות מודעות לעובדה שהחלקות הגדולות משמשות למריחת אזור מוגזם של טמפרטורה גבוהה המאפשר החלקה קלה, אך לא חום כמו מגהץ שטוח קטן.

זה אומר שקל יותר להשיג שיער פגום עם ברזל שטוח עשוי טפלון

שתמיד צריך לשלב אותו עם עיצוב השיער. אם אתה רק רוצה ליישר או להשתחרר רק כדי לוודא שהוא נראה טרי, כדאי לשקול לקבל מחליק ברזל שטוח טוב. אתה יכול גם לקנות מחליק GHD אם אתה מתקשה למצוא את המתאים, אך אינך יכול לטעות בזה.