מה קורה לפני ניתוח עיניים בלייזר?

ניתוח עיניים

ייעוץ במכון העין הוא הצעד הראשון.

 במהלך ביקור זה חולים חדשים יעברו בדיקות מקדימות בכדי לקבוע אם הם מועמדים לניתוח עיניים בלייזר או לא. כמו כן, יתקיים דיון בו יוסברו שיטות הניתוח השונות. למטופלים תהיה הזדמנות לשאול שאלות בשלב זה.

אם המטופל מעוניין להמשיך בניתוח עיניים בלייזר ועבר את שלב הבדיקה הראשוני, הוא רשאי לתאם ביקור שני לפני הניתוח שיתקיים אצל רופא העיניים. בדיקות לפני הניתוח נעשות במהלך ביקור זה וקובעת את השיטה הניתוחית.

חולים אינם חייבים להרכיב את עדשות המגע הרכות / הטוריות למשך שבוע מינימלי או חודש עבור עדשות קשיחות לפני ביקור זה כדי לאפשר לקרנית לחזור לצורתה הרגילה. לעיתים קרובות אנו מבצעים ניתוח שבוע לאחר ביקור זה. הרופאים יקבעו ניתוח בכדי להתאים את לוח הזמנים של המטופל במידת האפשר.

אילו בדיקות נעשות במהלך הביקור לפני הניתוח?

בדיקת עיניים יסודית נעשה כדי להחליט אם העיניים של המטופל בריאים ומתאימים תיקון ראייה בלייזר. חולים קוראים תרשים עיניים המסייע להראות עד כמה הם רואים עם ובלי משקפיים. בטיפות עיניים ישמשו להרדמת העיניים ולהרחבת האישונים לבדיקה זו. נעשים בדיקות הקובעות את צורת הקרנית, את עובי הקרנית, את הפגמים האופטיים בעין ואת הלחץ בתוך העיניים. בדיקות אלו אינן כואבות. אנו ממליצים למטופלים לארגן נסיעה הביתה ולהביא משקפי שמש להרכבה לאחר ביקור זה. טיפות ההרדמה נשחקות בתוך 30 דקות וטיפות ההתרחבות נמשכות כ- 3-4 שעות או יותר במקרים מסוימים להישחק.

כמה זמן לוקח ניתוח עיניים בלייזר?

א הניתוח עצמו לוקח רק כמה דקות, אך אני מתכנן להיות במכון העיניים במשך כ 2 עד 2.5 שעות. ביום הניתוח אנו עשויים לחזור על בדיקת עיניים קצרה כדי לאמת את התוצאות הסופיות.