מושב אמירים ידידותי לבעלי חיים

אילו מושבים ידידותיים לחיות? ימי הסגר והבידוד החברתי הגבירו בקרב רבים מאיתנו את הרצון לאמץ חבר על ארבע. התקופה מאלצת את כולם להימנע ככל הניתן מיחסים קרובים ואינטראקציה עם אנשים, מה שגרם לרבים לפזול לעבר חיית מחמד ביתית שתשמח לארח להם חברה בימים הארוכים בבית, תגרום להם לצאת לסיבוב בחוץ במסגרת ההגבלות ובעיקר תעניק הזדמנות להרחבת המשפחה והלב בתקופה הנוכחית.

לאחרונה צוין יום "אהוב את חיית המחמד שלך" במטרה לעלות למודעות את חיות המחמד האהובות שמלוות את בעליהן ותומכות בהם בכל מצב. האהבה ללא גבולות האופיינית לחיות המחמד ראויה לציון, ועל כן גם הן קיבלו יום מיוחד בלוח השנה. לא משנה אם לאחרונה החלטתם לאמץ חיית מחמד בשל המצב, או שאתם בעלי קשר ארוך עם חיית המחמד שלכם, "יום אהוב את חיית המחמד שלך" הוא הזדמנות מצוינת להראות לה את אהבתכם. יתרה מכך, לאחר תקופה מאתגרת שכזו רבים מסכימים שגם להולכים על ארבע מגיעה חופשה, ומסתבר שהם לא היחידים שחושבים כך – מנתוני Booking.com עולה כי בעלי הכלבים והחתולים לא רוצים להשאיר את חיות המחמד לבד בזמן שהם יוצאים לחופשה, ומאז שהתחילו הגבלות הנסיעה מספר האנשים שמשתמשים במסנן החיפוש 'אירוח עם חיות מחמד' באתר גדל משמעותית (יותר מהכפיל את עצמו)**. זו הסיבה שהובילה את מומחי Booking.com לרכז עבורכם מספר מקומות אירוח ברחבי הארץ שפתוחים בימים אלה בהתאם להנחיות, בהם תוכלו לנפוש עם חיית המחמד שלכם ולציין את המאורע.

מושב אמירים

במיקום פסטורלי במושב הצמחוני והטבעוני אמירים, במרחק נסיעה קצר מהכנרת, סמוך לצפת ולראש פינה אפשר למצוא את צימר זמן חלום. את היום תוכלו לבלות בטיול רגלי באחת הערים הסמוכות, בביקור בקבר הרמב"ם או במושבת האומנים בצפת. בסיומו של יום טיול ארוך, מקום האירוח מציע מגוון טיפולי עיסוי, כאשר תוכלו להישאר באווירה המרגיעה עם חלוקי רחצה ונעלי בית שיחכו לכם בחדר האמבטיה. יחידות האירוח כוללות פטיו פרטי עם נוף פנורמי שבוודאי תשמחו לגלות עם חיית המחמד שלכם. מקום אירוח נוסף בו תוכלו להנות מהנוף של האזור לצד חיית המחמד הוא סוויטת הסעודה האחרונה באמירים. מלבד נוף הים וההרים הנשקף ממרפסות החדרים, הסוויטות במקום האירוח המפואר כוללות אמבט ספא, נגן תקליטורים, מטבחון ומכונת קפה.

 

בית הלל

צפונה ממושב אמירים, בקרבת קריית שמונה ולא רחוק מהר החרמון שלאחרונה התכסה לבן, תוכלו לבחור לנפוש בחווה של דני, הממוקמת בבית הלל. מקום האירוח נמצא באיזור מבודד המבטיח לכם נופים ירוקים באוויר הפתוח ואווירה רגועה של חופש אמיתי. היחידות במקום מציעות מטבח מאובזר, חנייה פרטית, נוף לגינה, מתקני שעשועים לילדים ומתקני ברביקיו. כך, תוכלו לבחור לבלות את הימים ברביצה בגינה לצד חיית המחמד, קריאת ספר וארוחת ערב אינטימית. במידה ותרצו לשלב בחופשה גם טיול קצר בטבע, תוכלו לבקר בגן לאומי מבצר נמרוד השוכן למרגלות החרמון, ונשקפים ממנו שלל נופי הצפון. כניסת בעלי חיים לגן מותרת כאשר הם קשורים ברצועה וחסומים במחסום פה.

מתודולוגיה

**מבוסס על אחוז המשתמשים שעשו שימוש במסנן החיפוש 'אירוח עם חיות מחמד' מבין כל המשתמשים שסיננו את תוצאות החיפוש, בהשוואה לשימוש הממוצע במסנן הזה ב-2019.

כלב