מיטה סיעודית חשמלית

מיטה סיעודית חשמלית הינה מיטה לאנשים שעוברים שיקום ומעוניינים לעבור אותו בצורה הנוחה והיעילה ביותר. מיטה סיעודית חשמלית מספקת לכם את כל היתרונות של מיטה סיעודית רגילה, בשילוב מערכת חשמלית ממונעת. שתפקידה להקל על חייכם וחייהם של האהובים עליכם. בזכות היכולת של מיטה סיעודית חשמלית להתכוונן ולזוז בלחיצת כפתור אחת. ישראלים רבים שעוברים תהליך שיקום בבית, בוחרים במיטה סיעודית חשמלית ככלי עזרת בתהליך השיקומי אותו הם עוברים.

מה היא מיטה סיעודית חשמלית

מיטת בית חולים או מיטה סיעודית היא מיטה שתוכננה במיוחד עבור חולים מאושפזים או אחרים הזקוקים לטיפול רפואי כלשהו. למיטות אלו תכונות מיוחדות הן לנוחות ולרווחתו של המטופל והן לנוחותם של עובדי שירותי הבריאות. המאפיינים הנפוצים כוללים גובה מתכוונן לכל המיטה, הראש והרגליים, מסילות צד מתכווננות וכפתורים אלקטרוניים להפעלת המיטה והמכשירים האלקטרוניים האחרים הסמוכים. מיטות בית חולים וסוגים דומים אחרים של מיטות כגון מיטות סיעודיות משמשות לא רק בבתי חולים, אלא במתקנים ובמסגרות בריאות אחרות, כגון בתי אבות, מתקני דיור מוגן, מרפאות חוץ ובשירותי בריאות ביתיים. בסופו של דבר מדובר במיטה סיעודית שפועלת על חשמל, מקלה על החיים שלכם ומאפשרת לכם לבצע אינספור פעולות התאמה. והכול באמצעות לחיצה אחת על הכפתור.

פולקו – הכתובת שלכם למיטה סיעודית חשמלית

חברת פולקו פועלת מזה שנים רבות בתחום השיקום והציוד הנלווה בארץ, ופועלת מתוך החזון לספק את הציוד השיקומי הטוב ביותר, ברמה הגבוה ביותר ולצד המחיר המשתלם ביותר בשוק המיטות הסיעודיות. אנו מבטיחים לספק לכם את כל הציוד הנדרש לתמוך בכם במהלך כל תהליך שיקומי. אנו פועלים על מנת לספק לקהל הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר, שילוו אותם במהלך כל סוג של תהליך שיקום. פולקו שיקום בהתאמה אישית מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר כבר היום. ומזמינים אתם לשמוע מצוות המומחים שלנו אודות הדגמים שלנו של מיטה סיעודית חשמלית, לצד המחירים המשתלמים ביותר לכל ציוד שיקומי שאליו תזדקקו. אם יש לכם כל שאלה או מחשבה צוות הנציגים הטלפוניים שלנו ישמח לענות וללוות אתכם בכל שלב.

התכונות של מיטה סיעודית חשמלית של פולקו

חברת פולקו מתמחה בציוד שיקומי ומשמשת כמפיץ עיקרי של המותגים המוצלחים והאיכותיים ביותר, בשוק המיטות הסיעודיות החשמליות. המיטה הסיעודית החשמלית שלנו יוצרה באנגליה ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. למדידת האיכות והיעילות של ציוד שיקומי.
המיטה הסיעודית החשמלית של פולקו ניתנת לכוונון בטווח שבין ארבעים לשמונים סנטימטרים. על מנת לאפשר למטפלים, רופאים, אחיות ושאר צוות רפואי. להמשיך בעבודתם ללא סיכון לנזק עקב התכופפויות מיותרות.
המיטה מגיע עם מסילות צד אינטגראליות, שעשויות מעץ המשמשות כאמצעי להבטחת הבטיחות של מי שעושה שימוש במיטה. בנוסף למנוע והבוכנה, שמספקים את המעטפת האופטימאלית של פונקציונאליות ואמינות.
בנוסף לכך המיטה הסיעודית החשמלית של פולקו נוחה לשימוש, בזכות השלט שמספק לכם שליטה, באמצעות שמונה כפתורים נוחים לשימוש.
המיטה מגיע מצוידת במעקות תמיכה משני הצדדים. כל זאת לצד שלוש שנות אחריות שפולקו מספקים עבור המנוע והשלדה של המיטה.
בנוסף לכך חשוב לציין שבחירה במיטה סיעודית חשמלית, הינה בחירה בנוחות באיכות ללא מתחרים