מסיבת סוויט סיקסטין

ספא פלמינגו מזמין אתכם לעשות את מסיבת Sweet Sixteen  הכי מטורפת שיש אצלנו במתחם 

רשימה זו מכילה את כל פריטי המסיבות הדרושים לך

כגון קישוטים, אוכל, שתייה, בידור וקישוטי מסיבות. אם אינך מוצא רעיונות למסיבות 16 מתוקות שתרצה ברשימה שלמטה, בדוק את נושאי המפלגה A – Z אם אתה מחפש משהו בקטגוריה אחרת. כעת, כשיש לנו כמה מהרעיונות הטובים ביותר למפלגה המתוקה שש עשרה, אנא שתף את פרטיך אם ניסית את הרעיונות הללו ברשימה זו. אנו מקווים שתקבלו השראה לתכנן מסיבת יום הולדת שש עשרה מתוקה במיוחד ולהוציא את העבודה הקשה מתכנון המסיבות. עקוב אחרינו בפייסבוק ובטוויטר למידע נוסף על תכנון השש עשרה המושלמת המושלמת ובקר במשאבים שלנו לגבי אופן התכנון של מסיבות יום ההולדת שלך.

אתה יכול גם להסתכל בטרמפולינה מים

זה יכול לעזור להפוך את מסיבת שש עשרה המתוקה שלך למסיבת השנה. בחר את גודל המסיבה המשוער של Sweet Sixteen שלך והתחל לעבוד על רשימת אורחים ראשונה של Sweet Fifteen. זה חשוב מכיוון שאתה צריך לחשוב מה אתה מביא לאורחים שלך. וודאו שקיבלתם רשימה של כל החדרים אליהם יכולים להירשם כל אורחי מסיבת שש עשרה המתוקה.
למידע נוסף בנושא של מסיבת סוויט סיקסטין מומלץ לבקר באתר flamingospa.co.il

בחר משחק שש עשרה מתוק מצחיק: יש הרבה משחקים מהנים למסיבת חמש עשרה המתוקים שלך, כולל משחקי קופסא, משחקים לילדים ואפילו קצת משחקי וידאו.

כולם אוהבים לצחוק ולהתפעל

ולכן אפשרות זו יכולה להיות להיט גדול לכל חגיגת נוער. ערכו את מסיבת 16 המתוקה הזכורה ביותר: חשוב מכך, זה מרגיש כמו ההתאמה המושלמת לאדם שחוגג את המסיבה. אתה יכול לתת לבני הנוער שלך רעיון שאולי לא עומד בתקציב, אבל אתה יכול לתת אותו לילד יום ההולדת או לבחור שיכול להיות הכוכב האמיתי. מסיבת הכוכבים ההוליוודית היא אחד מאותם רעיונות שיכולים להיות רחוקים מהתקציב שלך למסיבה המתוקה שש עשרה מתוקים חמש עשרה!

אם יום הולדת של נער

הוא בחודשי הקיץ החמים, מסיבת ברביקיו יכולה להקל עוד יותר. מסיבת בריכה לילד מתוק בן שש עשרה היא דרך נהדרת לשלב את החוף במסיבה המתוקה שש עשרה מתוק חמש עשרה עם בריכה, שולחן ביליארד ומגבת מסיבות. שום דבר לא יכול להשתבש במסיבה חיצונית בבריכה המקומית או בחוף הים למסיבת 16 המתוק שלך.

המסיבה הזו תהיה יום שהילד בן ה -16 המתוק שלכם לא ישכח והקישוטים הם שיעזרו לכם ליצור מסיבת שש עשרה מתוקה ייחודית באמת

דאגו להכין קישוטים מהנים ויצירתיים התואמים את נושא השישה עשר המתוק שלכם ולמצוא קישוטים מדליקים לשולחן המסיבה, למפה, למגבת המסיבות ולעיטורים אחרים.

למשך שש עשרה משחקי מסיבות מתוקים

אתה מחלק לאורחיך פיסות נייר ועטים ומחלק אותם. הפופולריים ביותר הם קישוטים למסיבות מתוקות שש, שאורחים יכולים לקחת הביתה כדי לזכור את המסיבה. למידע נוסף על הטבות מסיבה 16 מתוקות למסיבה שלך, בקר בטובת מסיבת יום הולדת מתוקה 16.

תלוי באיזה מקום תבחר למסיבת שש עשרה המתוקה שלך

ציד נבלות יכול להיות מאוד כיף. תכננו משחק ניחוש לגבי מה שבתכם הכי אוהבת והעניקו לזוכה מתנה, כל פרט הופך את המסיבה לייחודית. אם אתם עורכים מסיבה מתוקה של שש עשרה, לא תחמיצו את סט המניקור המהנה הזה.

תלהיב את האורחים שלך עם לילה בפאריס שעליו נקרא "יום הולדת" ויש לו פריז ושש עשרה מתוקה עליזה בכל מקום. פינוקים מסוגננים ומתוקים, הם בחירה מצוינת עבור בני נוער שעדיין אוהבים סוכר, תבלינים וכל הדברים הנחמדים.

16 משחקי המסיבות המתוקים האלה מושלמים למסיבה עם חברים, משפחה, חברים של חברים או אפילו סתם המשפחה שלך.

16 משחקי המסיבות המתוקים האלה מושלמים למסיבה עם חברים

משפחה, חברים של חברים או אפילו סתם המשפחה שלך. מסיבות שש עשרה מסיבות יכולות להיות רשמיות, סתמיות או חצי רשמיות, החל ממסיבה צנועה בבית עם המשפחה והחברים ועד למסיבה מלאה בחדר אופנתי עם אורחים ואורחים.