נופש משולב סיורים מודרכים בירושלים

מלונות בירושלים – ירושלים היא אחת הערים המרתקות שיש, ומגוון של סיורי דרך נפלאים ועשירים מתקיימים בה לאורך כל השנה. ירושלים היא עיר מאחוריה עומדת היסטוריה מגוונת ארוכת שנים, וככזו יש לעיר הרבה מה להציע.

סיורים, הרצאות ואתרי מורשת הם חלק בלתי נפרד מהעיר, ותוכלו להזמין חבילת נופש במלון יוקרתי, בשילוב סיורי עומק מודרכים ומהנים. מלונות בירושלים מספקים חווית אירוח מעולה, עם אוכל משובח וקירבה לאתרי הביקור המרכזיים שבעיר.

הסיורים בעיר

מלון בוטיק -כאמור ישנו מגוון רחב של סיורים בעיר, ותוכלו לבחור את הסיורים שמעניינים אתכם. מגוון של אתרי מורשת ותרבות הם חלק נקודות הביקור של סיורים רבים, כאשר יש סיורי יום ויש סיורי לילה. תוכלו להנות מסיור סליחות לקראת הימים הנוראיים, מסיור חנוכיות בחג החנוכה, מסיור בעקבות הבריטים המתקיים לאורך כל ימות השנה, כמו גם ממגוון של סיורים בעיר העתיקה שמתקיימים באופן שוטף לכל אורך השנה. בחלק מהסיורים ישנן נקודות ציון לאומיות והיסטוריות חשובות כמו למשל בית המשפט העליון, הכנסת, הכותל המערבי, משכן הנשיא ועוד. יש סיורים המתאימים למבוגרים ויש סיורים המתאימים גם למשפחות ולילדים.

מלון בוטיק  – בכל אחת מתקופות החגים מתקיימים בעיר סיורים ספציפיים לאותה חג. למשל בחגי תשרי אז תמצאו בעיר מגוון של סיורים – סיורי סליחות, סיור חנוכה וסיורים נוספים. הסיורים עוברים דרך נקודות ציון מרכזיות כאשר גם חלק ניכר מהמלונות בעיר ממוקמים בנקודות גישה נוחות. מלונות בירושלים מציעים חווית אירוח לכל המשפחה, ותוכלו להנות ממלונות רבים הממוקמים ממש בלב העיר.

טיפ חשוב

מלון בוטיק ירושלים -שימו לב שכדאי מאוד לשריין מקומות לקראת הביקור שלכם בירושלים – בין אם מדובר על שריון מקום בסיורים מרכזיים ובין אם על שריון מקום לינה במגוון של מלונות בירושלים. הביקוש לנופש ותיירות בעיר הוא גבוה מאוד, לכל אורך השנה, ובייחוד בתקופות החגים. ההמלצה היא לשריין ולבצע את הזמנת החדר במלון מראש. תוכלו גם כמובן לחכות לרגע האחרון ולחפש דיל זול אך לא כדאי להסתמך על כך יותר מדי, בייחוד אם אתם מכוונים לתאריכים ספציפיים, ואין לכם גמישות.