ניקוי ספות – המדריך המלא

כשמדובר בשמירה על רהיטים נקיים וללא כתמים, שום דבר לא עובד טוב יותר מניקוי יסודי של רהיטים מרופדים. עשו זאת בעצמכם ותיהנו מעתה מחוויה הרבה יותר טרייה על הספה שלכם, אך אפשרות אחרת היא לקרוא למנקה לנקות אותם עמוק במקצועיות בזמן שאתם נשענים לאחור. אמנם בדרך כלל לא מומלץ להזמין ריפוד וניקיון רהיטים, אך תוכלו גם לנסות לנקות את שאר ביתכם. אתה יכול גם לנסות לנקות כתמים שאתה מנקה, כמו כתמים על הקירות או כתמים על השטיח והרצפה.

עיין במדריך השלם שלנו לניקוי הספה שלך, כך שתוכל להירגע עם מנוחה קטנה ולנקות הכל בעצמך.

אם הריפוד המוכתם שלך מכיל כפתורים או סדקים כלשהם

תוכל לנקות אותו על ידי עיבודו דרך הכתם וניקויו בעזרת המברשת שהוזכרה לעיל (ניתן לאחוז ביד או לדחוס). אם הספה שלכם עומדת להתייבש, נגבו אותה לפני שאיבת האבק באופן קבוע, נגבו אותה בעדינות ושואבו אותה באופן קבוע כדי לשמור על ספת העור בסדר. לאחר אידוי הכרית, השאיבה שוב מסייעת להבטיח שהלכלוך שמסיר המנקה יוסר. בקר אותנו לקנות את ערכת ניקוי הרהיטים שלנו לניקוי ספות בד.
למידע נוסף על אומנות העבודה והניקיון וניקוי ספות – המדריך המלא כדאי לבדוק כאן: the-art-of-cleaning.co.il

כעצה אחרונה

עקוב תמיד אחר הוראות הטיפול בתווית הספה שלך והשתמש תמיד במטלית לבנה נקייה. לפני שתשתמש במוצר ניקוי על ספת הזמש שלך, עליך לבצע בדיקת גבס באזור לא בולט של הספה. אם אתה משתמש במוצרי ניקוי חדשים, אתה יכול גם לבצע בדיקות טלאים במקומות דיסקרטיים, כגון מתחת לכריות.

יש לרסס את משטח השכיבה במרחק של 30 ס"מ ולנגב במטלית נקייה כדי למנוע שאריות עודפות של התמיסה להיווצר על הרהיטים. שטפו את המטלית והתמיסה לפי הצורך, נגבו את כל הספה מלמעלה למטה ואז נגבו את כל המשטח באותו מטלית.

כדי לנקות ספות עור בשיטה זו, עליכם לנקות אחת לחצי שנה ולנקות את החליפה כדי להסיר כל מיני כתמים ולכלוך. כדי לנקות את הלכה, השתמש בתמיסת סבון עדינה עם מטלית רכה ונגב את האבק והשתמש במטלית הלחה כדי לנגב את הרהיטים. השתמש במטליות שונות כדי לנקות את הספה ולנגב אזורים רטובים עם מטלית נקייה ויבשה.

אולי לא תרצה להיות מסוגל לנקות קיטור של ספה מרופדת

אבל תמיד תוכל לנסות לנקות את הספה. כשאתים מנקים אדים את הרהיטים, וודאו שהספה שלכם עמידה בחום. במקרים מסוימים זה המקרה וייתכן שתצטרך לחמם אותו באמבט מים חמים למשך מספר שעות.

אם במקרה יש לכם שואב שטיחים (שקניתם בפועל בחנות

לא מזעזע) בבית, הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא האם מדובר בחומר ניקוי על בסיס מים או ממס ו אם זה מתאים לרהיטים שלך. תוויות הניקוי על הרהיטים המרופדים שלך עוזרות למנקה מקצועי לדעת באיזה כימיקלים לניקוי להשתמש ואיזו שיטת ניקוי מתאימה ביותר. לפני שתעמיק במדריך שלנו לניקוי כריות, תוכל ללמוד עוד על מה אתה מתמודד על ידי בדיקת התווית בתחתית כל כרית כדי לראות אילו חומרי ניקוי מומלצים עבורך.

כל סוגי הבדים (מיקרו סיבים, עור, ריפודים וכו ') מסופקים עם הוראות ניקוי וטיפול. אלה נמצאים לעתים קרובות על כיסויי כריות ומציעים כי הספה נוקתה אם התרחשה הצפה.

עם זאת

לפני שתתחיל לנקות, עליך לבדוק את התוויות המצורפות לכל רהיט כדי לראות את כימיקלי הניקוי המומלצים. קרא את המדריך ליום הטיפול כדי לקבוע מה בטוח לבד הספה שלך ולמגבונים נקיים. השתמש בתמיסת ניקוי המיועדת ספציפית כפתרון ניקוי בטוח לכל רהיט. שואבים אבק יסודי של הספה, תוך שימוש בתנועת כיבוי במקום חיכוך, ואקום ביסודיות כדי להסיר לכלוך שמתגנב פנימה בעת שימוש בתמיסת הניקוי.

פזרו הרבה סודה לשתייה ישירות על עור הספה והשאירו אותה לשבת במשך שעה כדי לאסוף כתמים. בשלב זה, יהיה עליכם לשאוב את הספה כדי להסיר את הריחות של סודה לשתייה מהאוטובוס.

השתמש במנקה אטום לעור ובמטלית לחה כדי לנגב כל רהיט ולהסיר שאריות או לכלוך. נגבו גם את הרהיטים כדי להסיר אבק ולכלוך בעזרת מטלית נקייה ולחה או כל מה שתרצו.

לפני שתתחיל לנקות את הספה שלך

עליך לבדוק את הוראות הניקוי של היצרן, הנמצאות בדרך כלל על התווית. החומרים המשמשים את הרהיטים שלך חשובים גם כדי לעזור לך לבחור את חומר הניקוי הנכון, מכיוון שהקודים השונים מראים לך איזה סוג של פתרון ניקוי להשתמש לרהיט מסוים. כאשר מחליטים כיצד לנקות בדי רהיטים, עליכם לחפש את הקוד לכריות. נקה כתמי ספה נוספים בשיטה המתאימה, ואז המשך לשלב השלישי.