פרסום אתרים בגוגל

כשאנשים שומעים על Google Ads, הם בדרך כלל חושבים על הפניית תנועה לחיפוש – כדי לחפש בדפים שהתקבלו ולשלם עבור התוצאות האלה כשהם שומעים "Google Ads". אך כשבוחנים כיצד להציב מודעות בגוגל, אנשים רבים מסיקים שמודעות בינג עובדות על בסיס תשלום – לכל קליק. מודעות אלו נוצרות עבור חברות המשתמשות בתוכנית AdWords של גוגל, המשתמשת בקוד AdSense מיוחד כדי להזין את הבלוג או האתר שלך. הן דומות למודעות גוגל בכך שהן עובדות עם קליקים בתשלום על בסיס קליק, אך עם כללים אחרים.

הנוכחות של גוגל בגוגל ממקמת את המודעות שלך באזורים שאתה הכי מעוניין בהם

כגון חיפוש, מדיה חברתית ודואר אלקטרוני. Google Ads הם יקרים – יעילים מכיוון שאתה משלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך. יש לכך השפעה חיובית על חברות שמפרסמות עליהם, מכיוון שהמודעות שולחות לידים ומבקרים איכותיים. מיקוד גיאוגרפי מסייע לחברות למצוא ולאפשר להן לסייג קליקים לפי מיקום.

לדעת אילו סוגי אתרים יש סיכוי גבוה ביותר לייצר קליקים על מודעות יעזור לך לייצר רווח מהאתר שלך ולמקסם את הכנסות המודעות שלך

דף פרסום חינמי זה משפר את אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) על ידי הצגת שם העסק של אתר האינטרנט שלך. עכשיו, כשתדע איזה סוגי מודעות אתה יכול להציג ומה זה Google Ads, נבדוק כיצד תוכל לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך בעזרת מתכנן מילות המפתח של Google. אם אתה חושב להשתמש ב- Google AdSense כדי לייצר רווח מהאתר שלך, עליך לראות כיצד תוכל להציג את דוחות ה- sensei שלך ב- Google Analytics כדי שנוכל לבצע אופטימיזציה ולהגדיל את הכנסותיך כדי לעזור לך להתחיל. הערה: זהו החלק הראשון בסדרה בת שני חלקים באתרי הפרסום הטובים ביותר בגוגל והוא חלק מהמדריך החינמי שלנו לאתרי הפרסום הפופולאריים ביותר.
למידע נוסף בנושא של פרסום אתרים בגוגל וקידום ממומן בגוגל כדאי לבקר באתר webby.co.il

ההבדל הגדול הראשון

הוא שגוגל אדוורדס מיועדת למפרסמים שרוצים להציג את המודעות שלהם למשתמשים המשתמשים ברשת החיפוש. אם אתה משתמש חדש, נהל מודעות משלך, ולא מודעות המופיעות ברשת המדיה של Google. כשתעבור ל- Google Ads, תראה מודעות בהתאמה אישית בכל האתרים המשתמשים ב- Google Ads.

גוגל רוצה לוודא שלוחצים על המודעות שלך

בין אם זה אתר ספציפי, מוצר ספציפי או אפילו סוג מסוים של משתמשים. Google Ads מאפשרת לראות בקלות מה עובד ומה לא, כך שמפרסמים יכולים להתאים אישית במהירות את מסעות הפרסום שלהם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. כשתלחץ על מודעה, היא לא תשכח אותך, גם אם היא נמצאת במרחק כמה לחיצות בלבד מהדף שאתה צופה בו.

Google Ads מאפשרת לך לפרסם מודעות לאנשים שמתקשרים עם ערוץ YouTube שלך או סרטונים אחרים

ניתן ליצור מודעות טקסט המופיעות בתוצאות החיפוש עם המילה "מודעה", כמו למשל מודעת הקניות של גוגל שצצה, מה שהופך אותה למושלמת עבור מותגי מסחר אלקטרוני רבים. אחת הדרכים הפופולריות ביותר ליצירת מודעת טקסט ב- Google Ads היא שימוש במפות Google, חיפוש Google ו- Google Analytics. זה מאפשר לעסק שלך להופיע במפות Google, ותוכל אפילו להציג מודעות בפינה השמאלית העליונה של תוצאת החיפוש, בדומה למודעות קניות ב- Google.

בנוסף לפרסום בגוגל אדוורדס

תוכל לפרסם גם במכשירים ניידים על ידי ניצול קמפיינים משופרים. שיווק מחדש מאפשר למפרסמים לפרסם מודעות כאשר הם מבקרים בדפי מפתח באתר האינטרנט שלהם. במילים פשוטות, גוגל יכולה להציג את המודעה שלך בפני משתמש שכנראה מעוניין במילת מפתח או בכתובת אתר מסוימת של אתר. Google Ads מאפשרת לעסקים ליצור מודעות המוגדרות להופיע כאשר משתמשים מבקרים בדף מפתח באתר שלך, לחפש מילות מפתח שחיפשו או לפנות ללידים חמים.

אם אין לך חשבון Google Ads, יהיה עליך להגדיר אותו בדף הבית של Google Ads וללמוד כיצד להגדיר אותו כאן. כל שעליך לעשות הוא ליצור רשימה עבור Google Business שלך, להפעיל את תוסף המיקום ולחבר אותו ל- Google Ads שלך (או בעבר לחשבון AdWords שלך).

אזכור של תכונה מסוימת באתר שלך יביא לך פרסום בחינם בעמוד הראשון של גוגל. מלא שדות רבים ככל האפשר בפרופיל שלך לצורך פרסום בחינם בגוגל, ורישום העסקים שלך ב- Google יפורסם ב- google.com בחינם.

רוב האתרים שבהם אתה מבקר עשויים להיות מכוסים על ידי מודעות Google

והאתרים הפופולריים ביותר משתמשים בהם לעתים קרובות. עכשיו שאתה יודע איך Google Ads עובדת, בוא נסתכל על הסוגים השונים של Google Ads שניתן להשתמש בהם במסע הפרסום שלך. אם אתה כבר משתמש ב- Google AdWords, יש לך אפשרות ליצור מודעות יוצאות דופן משלך ב- GoogleAdWords.