רכישת מוצרי קוסמטיקה

בשוק העולמי לקוסמטיקה, יותר ויותר אנשים מגלים את המגוון ההולך וגדל של מוצרים ולעיתים אף שירותים שאמורים לאפשר לאנשים להשתמש בקוסמטיקה באופן שיעניק להם את המיטב. בעוד שצרכנים רבים נמנעים מקניית מוצרי איפור ויופי באינטרנט מתוך פחד או תסכול, ישנם מותגים המביאים את מוצריהם ללקוחות בדרכים חדשות העוקפות לחלוטין את הסיכונים של קניות באינטרנט.

נשים אירופאיות נוטות לקנות את מוצרי הקוסמטיקה שלה באתרים קמעונאיים גדולים, ונשים נוטות לקנות יותר באתרים של מותגי קוסמטיקה בודדים מאשר באתרים של מותגי קוסמטיקה בודדים.

בצרפת

המקום הראשון לרכישת מוצרי קוסמטיקה בארה"ב לנשים (ולגברים) איב רושה, ואחריו ספורה ונוציבה. למרות שהמבחר ברחוב לה לה אינו נרחב כמו חלק מהאתרים האחרים ברשימה זו, הוא מציע מוצרים נהדרים רבים כגון שפתון, שפתונים ושפתונים.
לעוד פרטים ניתן לבדוק כאן: https://morbeauty.co.il

כדאי גם ללכת צעד קדימה ולחקור יופי

טיפוח עור וקוסמטיקה בפורומים האינטרנטיים השונים. תוכלו גם לבקר בחנויות קוסמטיקה מקוונות שכבר עשו לעצמן שם בשוק האוסטרלי, כמו Adore Cosmetics ו- Adored Beauty, ששניהם נראים פנטסטיים. קמעונאיות הקוסמטיקה כוללות את ספורה, אורבן דקיי, לוריאל ורבים אחרים באוסטרליה.

עבור חובב יופי רציני

Glossybox מאפשר לך לנסות מוצרים חדשים מדי חודש מבלי ללכת לאיבוד, והשירות שולח אותך היישר לדלת רק ל- PS11.75. השירות המותאם אישית מבקש ממך למלא שאלון יופי לפני שיוכל להיות זמין עבורך ומבטיח לעולם לא לשלוח לך את אותו מוצר פעמיים.

מנסה להראות לך מה מניע אותך לקנות מוצרי קוסמטיקה באינטרנט וכיצד מותגים יכולים להתאים את מסע הקניות המקוון שלהם לצרכי הלקוחות שלהם

עזור לנו לבנות מותג שאנשים יזכרו אם הם זקוקים למוצרי קוסמטיקה נוספים או רוצים להעביר לאנשים שסבלו מבעיות דומות או זקוקים למוצר קוסמטי מיוחד כלשהו.

אם אתם מתכננים לקנות 50 דולר מאסתי לאודר

נסו לתזמן את הרכישה כדי שתקבלו מתנה בחינם. אם אתה מנוי ל- Birchbox מדי חודש וברצונך לקנות דוגמאות בגודל מלא של מוצרים או סתם סקרן לרכוש את מבחר העורכים שלנו, כדאי שתבדוק את חנות Birch Box. קניות לנשים שוות את זה עם מותגים מובילים כמו ספורה, אורבן דעיכה, לוריאל ועוד רבים אחרים. בחנויות תוכלו לבדוק ולחוות את המוצרים לפני שקונים אותם בדלפקי איפור, אך באופן מקוון תוכלו למצוא את כל המגוון במקומות של קוהל.

תוכלו לאחסן איפור בחינם ומוצרי טואלטיקה בזמן שאתה אוסף דגימות ומנסה את המוצרים לפני שאתה קונה. לדוגמה, אתה יכול להתמקד ביצירת מוצרים משלך עם מרכיבים שנמצאים ברוב מוצרי הקוסמטיקה.

הראשון ללכת לחנות ולקנות משהו והשנייה היא להיכנס לאינטרנט ולקנות מוצרי קוסמטיקה אצל קמעונאי מקוון.

מומלץ לבדוק את מותג KB PURE  להתרשמות נוספת

שיתוף ב- Pinterest קניית קוסמטיקה באינטרנט יכולה להיות מסוכנת מכיוון שהתעשייה אינה מוסדרת בקפידה כמו חברות אחרות

האתגר של מותגי הקוסמטיקה הוא אם כן למצוא דרך למכור את המוצרים שלהם לשים את ידם על הלקוחות לפני שהם קונים אותם בחנות. מצא איפור ומוצרי טיפוח שימושיים והשתמש בהם באופן מלא לפני שאתה קונה עוד מוצרים. קנו איפור באינטרנט: עיינו באפליקציית קניות איפור לרכישת מוצרי קוסמטיקה כגון שפתון, מסקרה, גלוס, סומק ועוד, או חפשו בבית וקנו במגוון חנויות איפור, באינטרנט או בחנות.

למידע נוסף על מגמות מסחר אלקטרוני המשפיעות על נשים שקונות מוצרי קוסמטיקה במדינת מולדתן

סקרנו למעלה מ -1,000 צרכנים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד בנוגע לרכישת מוצרי קוסמטיקה. הנתונים שלנו הראו שמקומות מגוריהם של נשים יכולים להשפיע ישירות על בחירותיהן ברכישת מוצרי קוסמטיקה וסוג המוצרים העומדים לרשותם.

צרכנים שמעדיפים לעשות קניות בחנויות בדרך כלל עושים זאת בספורה ובאולטה

אך גם בבתי מרקחת ובבתי כלבו. עשרים עד שישה אחוזים קונים את האיפור שלהם בחנות כלבו (תחשוב וולמארט או טארגט), ואחריהם 11 אחוזים שעושים את רוב רכישות הקוסמטיקה שלהם בבית מרקחת. בהתחשב בכך שנוחות ואיפור הם המפתח – נשים נוטות לקנות את מוצרי הקוסמטיקה שלהם במקביל למוצרים אחרים – אין להתפלא שרוב הנשים בארה"ב אומרות שהן מערבבות ומשתנות בין מותגים לאורך כל שגרת האיפור שלהן.

נ.ב

צרכנים המשתמשים במדיה החברתית כדי ללמוד יותר על מוצרי איפור מוציאים יותר כסף על קוסמטיקה באופן משמעותי מאשר אלו שלא. 47% מהקונים מוציאים בין 25 $ ל 100 $ לחודש על איפור חדש, בעוד שרק 26% לא משתמשים ברשתות החברתיות כדי למצוא מוצרים.