השמיכה הייתה במקור מאירופה הכפרית ומלאה בנוצות פוך מברווזים ואווזים. בסיפור "הנסיכה והאפונה", שפורסם בשנת 1835, כתב HC אנדרסן כי הנסיכה שכבה מתחת לשמיכת פוך של 10 ס"מ.

שמיכה מפחיתה את מורכבות ייצור המיטה מכיוון שהיא יכולה לשמש כ שמיכה, שמיכה, שמיכה או כיסוי שמיכה אחר. השמיכה עצמה מתאימה לכיסוי טרומי (תערובת כותנה, כותנה או פוליאסטר). הכיסוי מוסר ונשטף בתחתית הסדין או הציפית.

כל שמיכה דורשת מחזור ייבוש משלו של עד 55 דקות של פיצוץ חום יעיל ביותר בתנאים רטובים. ניתן לנקות את השמיכה עצמה בהתאם לתוכן, ללא צורך בניקוי יבש מיוחד.

אם אתם מקרצפים במחיר גבוה שמיכות פשתן

כך ניתן למרוח נייר כסף משולש, שיטה לכיסוי השמיכה בפשתן על סדין. סרט משולש נוהג לכסות שמיכה או שמיכה בשתי שכבות עם סדין כיסוי. הסדין העליון זול יותר ופחות עובד- אינטנסיבי מכיסוי בתי מלון ומספק לאורחים ביטחון היגייני כי עורם יהיה הימנע ממגע עם החפץ המבודד ולא יישטף במהלך שהותם.

אין מידות מיטה סטנדרטיות קפדניות בארה"ב

ולכן שמיכות הפוך נוטות להשתנות, אך היצרנים ממליצים למדוד את השמיכות שברצונך לכסות על סמך מספר שמיכות השמיכה שיש לך. הבד אינו נמכר ברוחב רחב כמו שמיכת פוך מלאה, כך שתצטרך לתפור כמה לוחות יחד כדי ליצור חזית. זה יקר יותר מקניית כיסוי השמיכה עצמו, אך מכיוון שהיצרנים משתמשים באותו בד גם לסדינים וגם לשמיכות פוך, אתם עובדים עם אותו חומר בדיוק.

השיטה המסורתית היא לרפד את השמיכה שלך בחלקים הנלווים לכיסוי השמיכה על מיטתך. וודא כי הכיסוי נמצא למעלה ושאין פתחי מיטה בתחתית המיטה. קפל את שאר 5-6 אינץ 'של השכבה העליונה של השמיכה לכל הכיוונים וחזור למיטה.

ברוב (אך לא כל) מותגי השמיכות יש רצועות פינתיות מובנות שמתחברות לארבע פינות כיסוי השמיכה

כדי לסיים את הסיוט. בכיסויי שמיכות דניים מודרניים יש להקות פינתיות כדי לשמור על השמיכה במקום. יש לנו רצועות עניבה פינתיות תואמות לכיסוי שמיכה, אך אינך צריך לתפור אותן.

כיסויי שמיכות משמשים לעתים קרובות במלונות יוקרה ובבתים ברחבי העולם ונחשבים למצעים קלים לבית

כשאנשים קונים כיסוי שמיכה, הם מחפשים עיצובים עדינים ומוטיבים יוצאי דופן, אך לעתים קרובות הם נקלעים לצרות כששמיכת השמיכה שלהם עוברת מתחת לכיסוי השמיכה. השמיכות היו בעבר הכיסוי השטוח העליון של סדינים ושמיכות, ועדיין נעשה שימוש בשמיכות פוך אירופיות מסורתיות, אך כעת השמיכה יכולה להיות הכיסוי היחיד לשינה.

אם יש פער בין השמיכה לכיסוי השמיכה

הקצה העליון נוטה להיאחז בכיסוי ולמשוך אותו מטה. דבר נוסף שיכול לקרות הוא שכששמיכת הפוך הפוכה, com FORTUNE נופל על רגלי המיטה וכוח המשיכה מושך אותה לכיוון כף הרגל והולך מהכיסוי. הבעיה של מעבר השמיכה שלהם מהשמיכה מוכרת במיוחד לאנשים שחיים באזורים קרים, מכיוון שהם מרבים להשתמש בשמיכת פוך.

לנוחות השימוש הטובה ביותר

קנו שמיכה קשורה יחד עם השמיכות בפינות כדי להבטיח שהשמיכה שלכם תישאר במקום בזמן השימוש. בצע את הצעדים הבאים לכיסוי שמיכות ושיטות מילוי שונות כדי למלא את ה- FORTUNE ואת השמיכה כך שהם מונחים שטוחים מתחת לכיסוי השמיכה. מלא את שתי הפינות התחתונות של הנוחות עם הרצפה ושתי פינות מתחת לכיסוי השמיכה.

בחלק הפנימי של השמיכה, סיימו עם הקצוות הגולמיים גלויים. מבחוץ, מהדקים את המכסה לפינת ההכנסה ומשכים את כל העניין. הפוך את הכיסוי מעל השמיכה שלך והוא ימשיך כאילו היה שמיכה המחוברת לשלושה עניבות או לולאות.

תעריך את ההזדמנות לרענן את החדר שלך על ידי כיבוי דפוסים עונתיים

מבעבעים ומרגיעים על כיסוי השמיכה כשמצב הרוח מכה, או החלפת פלנל נעים לצמד קר. בסרטון הבא זה רק כמה צעדים פשוטים ותוכלו להרגיש בנוח מתחת לשמיכתכם החדשה תוך זמן קצר. אם תשים כסף על שמיכה טובה שמחזיקה לאורך זמן, או תשדרג את העיצוב, תצטרך לקנות שמיכה חדשה או שמיכה שלמה. קל להחליף כיסויים ואינם תופסים מקום אחסון כמו שמיכת פוך מלאה, אומרת אל דקור. מלאני פאולר, מייסדת חברת העיצוב והתכנון Closet Ette, מנסה את כיסוי השמיכה שלה מדי שבוע – מתייחסים אליו כמו סדינים:

בעולם של מכשירי אייפון, רובו-שואבי אבק וכל מיני גאדג'טים, אולי תחשוב שאנחנו מצאתי פיתרון פשוט להרכיב הכל. למרבה הצער, אלה השיטות המסורתיות שרוב האנשים מנסים, והם טועים.

למידע נוסף בתחום של שמיכת פוך במבצע נא לגלוש לאתר kingofpuh.co.il