תרסיס אלווורה לתינוק

זה לא סוד שאלוורה הוא צמח עוצמתי, הוא משמש כטיפול טבעי לעור ומעל הכל הוא ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטיבקטריאליות.

כאמור לעיל

אלוורה היא משחה נפוצה לריפוי כוויות שמש, היא נבדקה על כוויות ומשמשת גם בצורה דומה לשיפור התחדשות התאים. לאלוורה יש תכונות נוגדות חמצון ואנטיבקטריאליות והוא משמש גם כמשכך כאבים. ידוע גם בהרגעת העור, והוא גם נקשר לעור ומזרז את תיקונו.

תוספת של CBD יכולה לסייע בהרגעת העור מכוויות שמש

וכדאי לשקול החדרת ג'לי אלוורה כאמצעי מניעה אם אתה מפתח פריחה לתינוק. ניתן להשתמש בו גם אצל תינוקות עם אקזמה מכיוון שהוא יכול לעזור בהקלה על גירוד ודלקת. כמה פעמים עבדתם יד ביד עם קנאביס ואלוורה, ואיך זה עובד יד ביד? אם אתה מבחין בפריחה, אדמומיות או דלקת לאחר השימוש בג'ל אלוורה, נגב אותו עם הג'ל ושטוף אותו ואז פנה לטיפול רפואי. יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני נטילת התרסיס, ואם יש לך כוויה, שוחח עם הרופא שלך או עם מרכז בקרת הרעלים כדי לקבל ייעוץ לשימוש נכון בתרסיס. אם השריפה בולעת הכל, התקשר מיד לרופא או למרכז הרעלים לקבלת מידע נוסף.

אתה יכול לשים אלוורה על התינוק שלך, אבל זה בטוח ללכת עם רפואה רגילה יותר ותחליבים. זה בטוח יותר להשתמש בו בתינוקות כאשר הם מפתחים פריחות מאשר להטביע אותו בעורם כאשר הוא מתפתח.

שוחח עם הרופא שלך לפני שתתן לילד תרסיס אלוורה לכוויות או כוויות אחרות בעור. ישנם מספר כוויות בהן תשתמש בהם, כמו כוויות בעיניים, באף, בפה או באוזניים.
למידע נוסף על אלופירסט לתינוק ותרסיס אלווורה לתינוק יש להעיף מבט ב- aloe-first.co.il

ניתן להשתמש בתרסיס אלוורה או ג'ל ישירות מעל העלים של הצמח, בעזרתם ניתן להרגיע את הדלקת וכחומר נוגד דלקת לכוויות.

אם התמזל מזלכם לחיות באזור בו הצמח יכול לגדול

תוכלו להשתמש בג'ל הצמח אלוורה ישירות על קרקעית תינוקכם אם יש לו פריחה בחיתולים. אם אתה מורח את ג'ל האלוורה ישירות על האזור הכואב של תינוקך, פריחת החיתול שלו מחלימה תוך זמן קצר. הניחו את אצבעותיכם בקערת מים קטנה (בחרו אחת עם תמיסת מים שקופה ולא רעילה וחסכו כסף) ושפשפו בעדינות את האזורים הפגועים בעור התינוק שלכם.

השתמשו באריזת קערות לילה ומרחו כף ג'ל אלוורה על כל כרית

צחצחו כמעט לתחתית הכרית ואז ריססו אותה בלוז לח. מורחים כף ג'ל אלוורה על הרפידות, מורחים ממנו שכבה דקה ומוסיפים לכל אורך הכרית. מורחים כפית או שתיים מתערובת מים וכמה טיפות מי כישוף – אגוזי לוז מעל החלק העליון של כל כרית בה אתם משתמשים.

אלוורה

הוא זול וקל למצוא בחנויות, ואתה יכול להשתמש בו טרי מהצומח או לקנות ג'ל בבקבוקים מחנות הטבע או מבית המרקחת שלך. אם אתה לא רוצה לגדל צמח אלוורה משלך, אתה יכול גם לקנות ג'ל אלוורה או מיץ בחנות. אחסן במקרר עד שביצעת את כל החנות שלך – קנה אותה או נענע אותה היטב לפני שתשתמש בפירות טריים להגברת אפקט הקירור של האלרוורה. ג'ל אלוורה – אלוורה הם מוצרים זולים וקלים לשימוש. אם אתה אם מניקה, עליך להימנע מצריכת ג'ל אלוורה או מיץ, מכיוון שהוא יכול להיכנס לחלב אם וייתכן שלא יהיה בטוח עבור התינוק שלך לאכול. אלוורה די בטוח כתוסף אוראלי, אך מומלץ להורים להתייעץ עם רופא ילדים לפני שהם אוכלים או שותים את תינוקם. אתה גם לא צריך לתת את זה לתינוק בשבועות הראשונים לחייו, מכיוון שהוא אולי לא ניתן לו בזמן ליום הולדתו הראשון. לכן, מומלץ להביא את הראש לרופא מראש. אתה יכול גם להשתמש בבטחה ג'ל alo veras לתינוקות, כגון ג'ל Alo Vera לחלב אם ו- Alero Veras לרופאי ילדים.

עם זאת

יש לנקוט משנה זהירות בעת החלתו על הפנים, וההיבטים הרציניים יותר הם בעלי חשיבות עליונה. אלוורה בטוח לכל אזורי הגוף של התינוק שלך, אך חשוב לציין שכאשר אתה קונה תרסיס אלוורה לתינוקות, כגון ג'ל אלוורה או אלרו וראס, שהפתרון עשוי להכיל תוספים או מרכיבים אחרים שאולי אינם תואמים את התינוקות שלך ואולי אפילו לא עוקצים. ברגע שהרופא מאשר לך ולתינוקך, אתה בטוח להשתמש ב- Veras כחומר מרגיע ומקרר לעור התינוק.