מחירים של יועצי משכנתאות

כמובן, סוכני נדל"ן יכולים למלא את החסר, אך בכל הנוגע לתעריפים, ישנם מספר סוגים שונים של מתווכי משכנתא זמינים בקרבתכם. מתווך משכנתאות עשוי להיות מוטמע יותר בזירת ההלוואות ויכול לעזור לך להשיג שיעורים טובים יותר מאשר אם עבדת ישירות עם המלווה שלך. הם יכולים להמליץ על מלווים שעובדים לעתים קרובות עם לווים, או שהם טמחו יותר מסתם בזירת המלווים. אני פשוט לא יודע אם יש מחיר טוב יותר ליועץ משכנתאות מאשר סוכן נדל"ן או סוכן נדל"ן.

האגרות יכולות להשתנות במידה רבה

לכן וודא שאתה מכין את שיעורי הבית שלך לפני שאתה נרשם למתווך משכנתא. חישוב עלויות המשכנתא הסבירות שלך לפני שתצטרך לבדוק מה עשוי מתווך משכנתא מסוים הוא הצעד הראשון להחליט אם ברצונך ללכת איתם.

מתווך משכנתא מכובד יגיד לך כיצד הוא משלם עבור שירותיהם ותקבל השוואה רשמית של ההלוואות עליהם הם ממליצים, אשר ידריך אותך במידע המייצג את הבדל העלות, כדי לשקף את ההבדל במונחים וגורמים אחרים כגון גודל ההלוואה שלך.
למידע נוסף על יועצי משכנתאות ומחירים של יועצי משכנתאות כדאי לבקר באתר contact.org.il

בדרך כלל, מתווך משלם לך עמלות מהמלווה, אך מבחינה טכנית המלווים משלמים עמלות למתווך בסיום. עמלות המתווך נאפות בריבית ההלוואה, כלומר הקונה ישלם יותר לאורך תקופת המשכנתא.

אם אין לך זמן או סבלנות להגיש בקשה למשכנתא ואתה רוצה מישהו מעבר לפינה שיודע לנהל משא ומתן על שיעור

דבר עם מתווך המשכנתא שלך, אומר וייץ, שיכול להבטיח שיעור נמוך יותר. אם אתה זכאי לשיעור מהמלווה שלך, זה בדרך כלל חכם לעבוד עם מתווך משכנתא. אני מקווה שבעזרת מתווך המשכנתא תוכלו למצוא מלווה שיציע לכם את המשכנתא הנחוצה לכם בשיעור נמוך בהרבה מאשר אם הייתם קונים שיעורי משכנתא בעצמכם. לאחר שהחלטת על עסקת משכנתא, מתווך משכנתאות עצמאי יעזור לך להשלים את הבקשה שלך ולהתמודד עם כל בעיה שתתעורר. לאחר השלמת כל הניירת, מתווך המשכנתאות שלך יעבוד עם המלווה הנבחר מטעם הלווה כדי למצוא את שיעור המשכנתא הטוב והנמוך ביותר שיש.

ניתן לקבל ייעוץ מתווך משכנתאות עצמאי מבלי לשלם עמלות נוספות

אך חלק מתווכי המשכנתאות גובים על כך תשלום נפרד. עלות הייעוץ על עסקאות משכנתא עשויה לנוע בין 400 ל -500 ליש"ט, ללא חיוב ישיר, מכיוון שמשלמים להם עמלה מהמלווה. לאחר סגירת ההלוואה, המלווה משלם את עמלת עמלת מתווך המשכנתא, כך שעבודה עם מתווך לא אמורה להשפיע על עלות הלוואתך.

תשכחו מהבחירה כיצד תרצו לקבל פיצוי

מתווכי משכנתא משולמים הן על ידי המלווה והן על ידי הלווה, אז תשכחו לבחור אחד. בכל דמי מתווך המשכנתא שתבחרו, עמלות אלה הן עבור עלות סידור המשכנתא ולא על הייעוץ שהם נותנים לכם. קח משכנתא של 250,000 ליש"ט ואתה משלם 2,500 ליש"ט, שהם כ -1,200 ליש"ט יותר ממחיר המשכנתא הממוצע בבריטניה. אם אתה מחויב בשיעור של 1%, אתה משלם את אותה העמלה כאילו משלמת אותה בעצמך, אך במחיר גבוה יותר.

הלווים מוזמנים להסתכל סביב מתווך משכנתא

אך עליהם לשאול כמה הם יכולים לצפות בעמלות, אשר בדרך כלל נע בין 1,000 ל -2,500 ליש"ט בשנה, או רק 500 ליש"ט. חלק מתווכי המשכנתאות גובים ממבקשי המשכנתא לא עמלות כלל, אך מרוויחים את כספם בעמלות הנגבות ממלווה המשכנתא. אם המלווה משלם עמלה למתווך משכנתא, המתווך יכול להעדיף את המלווה וייתכן שלא תקבל את העסקה הטובה ביותר. המלווה יכול להציע לקונה הבית בדיוק את אותם תנאים ושיעורים כפי שהם מציעים למתווך המשכנתא שלהם, ולכן על הלווה לפנות לאותה עצה שהם יקבלו בעת הקניות.

מציאת המתווך המתאים למשכנתאות חשובה כמו בחירת המלווה המשכנתא הטוב ביותר, אך זה נכון לבקש משלושה אנשים לפחות לברר אילו שירותים הם מציעים, כמה ניסיון יש להם וכיצד הם יכולים לעזור לפשט התהליך.

שים לב שכמות המידע שיש לגישתו של מתווך משכנתא משתנה בין מתווך למתווך

מכיוון שיש לאשר כל מתווך בנפרד לעבוד איתך. שיעורי העמלה של מתווכי המשכנתאות משתנים מאוד בהתאם לגודל ההלוואה שלך ולסוג ההלוואה שאתה בוחן. מרבית המלווים במשכנתאות משלמים למתווכים למשכנתאות עמלה של לפחות 10% מעלות ההלוואה הכוללת שלהם. אתה משלם להם שכר טרחה בגין ידיעת המשכנתא ששמת עליהם או אחוז ממה שישלמו לך.