איך כותבים מאמר

אז שמעתם שכתיבת מאמר יכולה להיות דרך נהדרת לקדם את האתר או המוצר שלכם, אבל אין לכם מושג איך להתחיל. היום אשתף אתכם בכמה קישורים נהדרים שבהם תוכלו להשתמש בכדי לכתוב מאמרים לבלוג הבריאות שלכם. בסיכום המאמר תפקידכם לכתוב על המאמר ולא על נושא המאמר בפועל. כשאני אומר "לכתוב מאמרים", אני מתכוון לספרי עיון או לדוחות, כי הם נכתבים בשבילך.

אתה יכול לכתוב פוסט בבלוג עם כותרת עבודה ולהחליט על כותרת סופית לפני כתיבת שאר המאמר, או להשתמש בכותרת כדי לבנות את הטיוטה שלך ולכתוב את הטקסטים שלך, במיוחד את כותרת המאמר שלך. . השתמש בערכת המפתחות שאנשים מחפשים וברר מה הם מחפשים ובמה אתה מעוניין. סוג זה של פסקת קלט הוא מעט יוצא דופן, אז השתמש בו במשורה, אך הוא יכול להיות אמצעי יעיל למשוך את תשומת ליבו של הקורא. למאמר שאתה כותב. אם זה אמור להיות מאמר ארוך מאוד, כתוב מאמר שבו אתה זקוק לחמש פסקאות כדי להעביר את נקודת המבט שלך, כל עוד סגנון הפרסום שלך מאפשר. ישנן דרכים רבות ושונות לכתוב מאמרים כאלה, אתה רק צריך להשתמש בהם ולראות מה מתאים כשתסיים.

אם אינך בטוח למצוא סיפור טוב, קרא מאמר זה כיצד למצוא עורך שישלם לך 10,000 דולר במגזין פרסום עבור רעיון המאמר שלך (או יותר אם תפרסם אותו בעצמך). אתה יכול גם לקרוא את 11 סוגי המאמרים האלה כדי לכתוב למגזינים ולחשוב על פורמט הרעיון שלך. אם תבצע את שלב ראשון, תחובר לעורכים שרוצים לכתוב מאמר.

לסגנון המאמר שאתה כותב, עליך להזין תחילה את פיסקת הגוף, ואז את שאר התוכן. לאחר שכתבת את פסקת ההיכרות ונתת לעצמך את האפשרויות להציג את הסיפור שלך, כתוב את שאר התוכן שלך בפסקה נפרדת. לאחר שכתבת את פסקאות המבוא שלך וניתנת לעצמך כמה אפשרויות כיצד להציג את עצמך ואת הסיפורים שלך, כתוב את שאר התוכן שלך. בזמן שאתה כותב את פסקאות המבוא שלך ונותן לעצמך אפשרויות כיצד לתת לעצמך אפשרות כיצד להציג את הסיפור שלך.

ראשית, אתן לך דוגמה למאמר שפורסם על ידי מגזין, כגון פוסט בבלוג, ביקורת ספרים או מאמר במגזין.

כשאתה מקבל הזמנה לכתוב מאמר, העורך שלך בדרך כלל יציין מספר מסוים של מילים, אומר 1000 מילים. המאמר צריך להיות כתוב בשתי דרכים: 1) בצורה של פיסקה קצרה או 2) במאמר ארוך. שאר השיעור הזה מכסה כיצד לכתוב מאמר פיזי בסגנון עיתון. כעת, כאשר אתה מכיר את המאפיינים של מאמרים, אתה רק צריך לבחון כמה מהדרכים הנפוצות ביותר לכתוב מאמרים וכיצד הם פועלים. המאמר משתמש בכותרת קצרה ונועזת המשתמשת באיטליטרציה כדי לתפוס את עניין הקורא ולהציג את נושא המאמר שלך.

אז יש לך את זה כמו לכתוב מאמר לפרסום בתשלום טוב, אבל לכתוב טיוטה גסה נותן לך זמן לכתוב את המאמר בפועל. לאחר שחשבתם על מה אתם כותבים ומה עליכם לומר, זה רק עניין של זמן עד שתכתבו את הרעיונות, המחשבות וההוראות למאמר שלכם. אני קל יותר לכתוב את הכותרת בסוף כי יש לי יותר רעיונות שעוברים לי בראש בעת כתיבת המאמרים שלי מאשר כשישבתי לראשונה אחרי שרשמתי את הכותרת שלי.

ספר זה ילמד אותך כיצד לבחור את המבנה המתאים למאמר שאתה רוצה לכתוב, וכיצד לשזור בצורה חלקה עובדות סיפוריות בסיפוריך. תוכנת הכתיבה באנגלית WhiteSmoke תעזור לכם לכתוב מאמרים טובים יותר, לא משנה איזה סוג מאמרים תכתבו. אם אתה כותב מסגרת שבה אתה יכול להשתמש כדי לכתוב את המאמר שלך, אתה תיתפס בעבודה שלך.

כשאתה כותב מאמר לחברת B2B, דבר איתו כדי להבין את הנושא שאתה בוחר למאמר שלך. לאחר שפרסמת את המאמר, תוכל לברר אם זה אכן עזר לסוכן שלך או ללקוח שלך.

אם אינך מקבל את העבודה ואינך בטוח מה לעשות, קרא את המדריך הזה כיצד לכתוב את העבודה המושלמת עבור עצמך. קרא את היסודות כדי למצוא את קולך, מצא את הזווית האנושית לרעיון הסיפור שלך, כתוב מאמר שמעניין מספיק כדי לספר את הסיפור, אך לא משעמם עבור הקורא. זהו המאמר הראשון שכתבתי והגשתי לפרסום מרכזי, ונדהמתי ללמוד כיצד אני כותב מאמרים שהעורכים אוהבים לפרסם. מצא השראה, תובנה, קריאה והשראה – זהו מדריך נהדר לכתיבת המאמרים הראשונים שלך לפרסומים גדולים.