תכנים

אתה מבין, יש הרבה עבודות הכנה שצריך לעשות לפני שאתה יוצר פיסת תוכן, והפוסט הזה מסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על תוכן אבן פינה ותוכן ירוק עד כדי שתדע למה לחפש ואיפה לשתף אותו. תוכנית השיווק שלך צריכה לקחת בחשבון לא רק את הפרטים של מה שאתה יוצר לתוכן, אלא גם כיצד התוכן שלך מאורגן וכיצד הוא עובד בהקשר של אסטרטגיית השיווק שלך. ברגע שאתה יודע איזה סוג של תוכן אתה רוצה ליצור, היכן אתה יוצר אותו ומה אתה מתכנן לשתף אותו עם אחרים, חשוב לוודא שיש לך הבנה ברורה של כל מה שנדרש ליישום התוכן בשיווק שלך. אסטרטגיה, כמו גם תוכנית פעולה. במילים פשוטות, שיווק אמיתי בתוכן נועד לספק ללקוחות הפוטנציאליים וללקוחות הנוכחיים שלך תוכן רלוונטי ושימושי באמת שיעזור להם לפתור את הבעיות שלהם. ברגע שתכירו את קהל היעד שלכם, תוכלו לייצר תוכן רלוונטי ובעל ערך רב יותר אותו הם רוצים לקרוא ולהמיר. איך ולמה אתה יוצר, מנהל, מעביר ארכיון, מעדכן ולבסוף מעביר בארכיון את התוכן שלך. לאחר שהזנת את התוכן שלך, הרחב את השדה Yoast והפעל את החלק של ניתוח תוכן ועבור למקטע ניתוח תוכן בתיבת החיפוש. אם כבר פרסמת תוכן, עיין ובדוק מה עליך לשפר וכיצד לשפר אותו מבחינת איכות התוכן והרלוונטיות. גם אם אינך בטוח כיצד להוסיף ערך באמצעות שיווק באמצעות תוכן, שאל את לקוחותיך הקיימים איזה סוג תוכן אתה יכול לייצר שיעזור להם כעת ואיזה סוג תוכן יועיל להם כאשר הם מחפשים את המוצר שלך או שֵׁרוּת.

זה יכול להיות שהקדיש מחדש תוכן לפורמט חדש או יצירת תוכן מקורי במיוחד לאתר חיצוני. טכנולוגיות ייצור ומסירה של מדיה יכולות להעלות את ערך התוכן שלך על ידי עיצוב תוכן המקור המקורי ושילובו עם הקשרים חדשים לקהלים חדשים.

אם אתה זקוק לדוגמא, הנה דוגמה מצוינת כיצד לאצור תוכן לפוסט בבלוג, וידאו או אפילו פוסט באתר מדיה חברתית. אתה יכול ליצור תוכן מקורי מפוסטים בבלוג ותוכן אחר, או לאצור תוכן שניתן לאצור עבור פלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט וכו '. זה כולל את כל התוכן שיש בבלוג שלך, כמו גם את כל התוכן פלטפורמות – תוכן ספציפי שאתה מייצר.

אם אתה מוכן לרעיונות נוספים, יש שפע של סוגי תוכן שונים לגוון את שיווק התוכן שלך. יש הרבה יותר מדי שאפשר לכסות כאן, אך אם תסתכל על הדרכים הרבות והשונות שבהן תוכל להפיץ מחדש תוכן, תמצא את עצמך מוסיף כל מיני תוכן. למעשה, ניתן לקחת אותו מפוסט הבלוג שלך, מהווידיאו או אפילו מהפוסטים שלך ברשתות החברתיות ולהפוך אותו לתוכן עבור פלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט וכו '. לא משנה איזה סוג של תוכן יש, כל עוד מכיוון שהוא מגוון ומגוון, אנו יכולים למצוא דרכים להוסיף אותו לפוסטים בבלוג, לסרטונים ולתכנים אחרים באתר שלנו.

כאמור לעיל, עליך להיות מודע למי קהל היעד שלך כדי שתוכל ליצור את התוכן הנכון כדי להגיע אליו. כמובן, המטרה היא לספק כמה שיותר ערך בשיווק התוכן שלך כדי לפנות לחלק גדול מקהל היעד שלך.

בשורה התחתונה אתה רוצה שתוכן שלך ישותף במקום שבו הקהל שלך כבר תלוי. במילים אחרות, כאן אתה מתכנן את מאמצי המדיה החברתית שלך לקידום התוכן.

הקוראים מעדיפים תוכן ארוך יותר ומקיף יותר, אך ישנם קוראים שמעדיפים דברים קצרים ומתוקים. סוגי התוכן של הודעות העמודות שנדונו בעבר יעזרו לך לדעת איזה סוג פוסט אתה מתכוון לכתוב. הקוראים מעדיפים תרומות ארוכות וקצרות יותר, כמו גם תרומות ארוכות יותר עם תוכן רב יותר.

תוכן נהדר הוא הצורה הטובה ביותר לשיווק תוכן, ולמרות שטקסט טוב מבחינה טכנית והכותרת הנכונה יכולים לעזור, עליכם ליצור תוכן שימושי למותג שלכם. כשאתה מדבר עם חברות על שיווק בתוכן, אתה צריך לומר להם שהתוכן שלך לא יהיה טוב אם אתה לא באמת רוצה שהם יקראו אותו. תוכן שימושי לך ולקוראים שלך, אך גם תוכן שטוב למותג, הוא נהדר עבורם.

אותו הדבר לגבי כל פיסת שיווק תוכן שאתה יוצר, תלוי בערך שהמקבל מקבל ממנו. אתה יכול לדעת אם זה מהסוג שיכול להיות חלק מקמפיין שיווקי תוכן אם אנשים מחפשים אותו ורוצים לצרוך אותו במקום להימנע ממנו, אבל אתה לא באמת יכול לעשות את זה אם אתה יוצר את זה לעצמך. אם אתה מיישם את הגורמים המפורטים בכלל COPPA ועדיין תוהה אם התוכן שלך מיועד לילדים, זה עשוי לעזור לחשוב כיצד אחרים רואים את התוכן והתוכן באופן דומה לך. עכשיו לסמני התוכן הנשכים, דוגמא טובה היא פוסט זה בבלוג כאן.